Shop to you drop, del 4

Vad för sax söker man om man vill tunna ur byxorna på hunden? Lystra ska inte ställas ut något på flera månader så nu vill jag få hennes jättebyxor mindre så vi slipper duscha rumpan varje dag. 🙃
 
Väldigt nöjd med min nya bur med lastfack ovanpå 🙌🏽 måtten är b: 80, d: 85, h: 70 cm, så den blev verkligen rymlig.
Har plockat ur det dubbla sätet bak, så nu har jag tre stora burar och tre säten i bilen :)
IMG_4685.jpeg
 
Shoppat midjebälte till mig, ett non-stop trekking 2.0, en Arrak outdoor parka.
Ett hurtta Extreme Warmer ECO, ett set med regntäcke, sele, halsband o koppel ifrån non-stop, ett dubbelkoppel (sådandär "förlängning") så de är lättare o gå med Nisse o kompisens tik tillsammans ibland.
Bungee koppel ifrån non-stop.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 074
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
12 881
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 314
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp