Shop to you drop, del 4

Vad för sax söker man om man vill tunna ur byxorna på hunden? Lystra ska inte ställas ut något på flera månader så nu vill jag få hennes jättebyxor mindre så vi slipper duscha rumpan varje dag. 🙃

Väldigt nöjd med min nya bur med lastfack ovanpå 🙌🏽 måtten är b: 80, d: 85, h: 70 cm, så den blev verkligen rymlig.
Har plockat ur det dubbla sätet bak, så nu har jag tre stora burar och tre säten i bilen :)
IMG_4685.webp

Shoppat midjebälte till mig, ett non-stop trekking 2.0, en Arrak outdoor parka.
Ett hurtta Extreme Warmer ECO, ett set med regntäcke, sele, halsband o koppel ifrån non-stop, ett dubbelkoppel (sådandär "förlängning") så de är lättare o gå med Nisse o kompisens tik tillsammans ibland.
Bungee koppel ifrån non-stop.

Så, reflexer/lampor. Vad har ni för favoriter?
Vill gärna ha halsband med lampor då mina hundar ofta är lösa. Något hållbart alternativ?
Gillar inte blinkade ljus.

Vad har ni för favoriter? Kanske nån väst?

Har orbilock lampa, men även lysslang på mallen som är den enda i flocken som får vara lös. Vill gärna ha lampan i reflexvästen på ryggen då syns hon bra ifrån alla håll. Bästa reflexvästen hade Hurtta för många år sedan, Hööks har en liknande. Viktigast är att den har både reflex och en synlig färg, så att den gör nytta även i skymning och dimma etc.

20240921_122258.webp

Nisse fick en ny sele i en storlek mindre när vi var ut och kikade på muddypaws, och rådfrågade i non-stop montern. Så den andra lär han ju växa I iaf :)
Vi kör på både slang och orbiloc och även reflexväst.

Fint 😃 Vart köpte du det? Har tänkt beställa från valleydogs men det finns alldeles för många valmöjligheter för att jag ska kunna bestämma mig 🙈
Jhdesign.nu, tänkte först valleydogs men hon hade ej ställbara biothane vad jag såg så 🙈.Och iom att Nisse fortfarande växer ville jag ha ställbart 😊

Är på jakt efter en varm vinterfodrad jacka som inte kostar en månadslön. Drömmen är med stor känguruficka på ryggen så man kan få med sig några dummies. Men annars får det duga med bara vanliga stora fickor(det är ett måste) Händer att jag springer ut en snabb sväng till korna innan/efter hundträning så vill inte ha något dyrt då det brukar komma lite allt möjligt på mina jackor 🙈
Ska vara så pass lång att den går ner över röva 😁
Har kollat på en på engelssons men då blir det ju ingen stor ryggficka men stora vanliga fickor, varm och bra pris. Något annat tips? Vad har ni?
Drömmen är såklart en typ uhip eller arrak men tycker det blir för mycket pengar.
Hööks jackor ser bra ut men recensionerna säger att dom inte håller alls länge.

Är på jakt efter en varm vinterfodrad jacka som inte kostar en månadslön. Drömmen är med stor känguruficka på ryggen så man kan få med sig några dummies. Men annars får det duga med bara vanliga stora fickor(det är ett måste) Händer att jag springer ut en snabb sväng till korna innan/efter hundträning så vill inte ha något dyrt då det brukar komma lite allt möjligt på mina jackor 🙈
Har kollat på en på engelssons men då blir det ju ingen stor ryggficka men stora vanliga fickor, varm och bra pris. Något annat tips? Vad har ni?
Drömmen är såklart en typ uhip eller arrak men tycker det blir för mycket pengar.
Har du kollat på begagnade jackor eller sådant som är på rea? Tycker att jag då och då ser tex Arrak-jackor på blocket och marketplace, och tex på mitt jobb har vi halva priset på massor från Arrak, så det finns säkert fler ställen som rear ut sådant.

Skickade pm

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 552
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
566
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 074
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden