Shop to you drop, del 4

Är på jakt efter en varm vinterfodrad jacka som inte kostar en månadslön. Drömmen är med stor känguruficka på ryggen så man kan få med sig några dummies. Men annars får det duga med bara vanliga stora fickor(det är ett måste) Händer att jag springer ut en snabb sväng till korna innan/efter hundträning så vill inte ha något dyrt då det brukar komma lite allt möjligt på mina jackor 🙈
Ska vara så pass lång att den går ner över röva 😁
Har kollat på en på engelssons men då blir det ju ingen stor ryggficka men stora vanliga fickor, varm och bra pris. Något annat tips? Vad har ni?
Drömmen är såklart en typ uhip eller arrak men tycker det blir för mycket pengar.
Hööks jackor ser bra ut men recensionerna säger att dom inte håller alls länge.
Jag har en arrak och jag önskar att jag faktiskt köpt en bra vinterjacka och så haft väst utanpå. Jag tycker det blir så klumpigt när man fyller material i de olika fickorna. Dessutom är det drygt de gånger man jobbar sig varm, drar av sig jackan och så har man helt plötsligt inga fickor alls eller så får man härda ut i en för varm jacka. 🙄
 
En sån här behöver man ju också! Det börjar ju bli kallt… :D

IMG_6504.webp
 
Messenger_creation_482BF278-E2E2-48D0-B556-BF167E592758.webp

Nytt täcke ifrån hööks, nytt halsband och koppel ifrån feel active, med reflexer på :)
Orbilocen är iofs oxå ny men den vann vi på insta :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
970
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 376
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 522
Senast: fixi
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 099
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp