Skall bli!Wow, kommer bli så fint du får visa bild sen när du fått det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skall bli!Wow, kommer bli så fint du får visa bild sen när du fått det!
Så fint det blev, bra färgval
Supersnygg kombination!
Tack!Så fint det blev, bra färgval
Supersnygg kombination!
Vem är det som har gjort det?
Det är nu jag önskar att min hund var korthårigTack!
Jag tog bort två paracordband för att få det lite mjukare och tunnare
Cederhund_design på Instagram. Hon gör även fasta halsband, halvstryp och vanliga koppel
Visa bifogad fil 150778
Så himla fint! Sitter stoppspännet stadigt eller finns det risk för att det glider upp lätt?Tack!
Jag tog bort två paracordband för att få det lite mjukare och tunnare
Cederhund_design på Instagram. Hon gör även fasta halsband, halvstryp och vanliga koppel
Visa bifogad fil 150778
Så himla fint! Sitter stoppspännet stadigt eller finns det risk för att det glider upp lätt?
Jättefint! Jag gick senast igår och funderade på att göra ett koppel i liknande stil, men med reflexsnören för att slippa tänka på att ha på reflexer när vi är ute
Jag med. Måste bestämma färger och beställa material bara. Har aldrig gjort med läder förut.Jättefint! Jag gick senast igår och funderade på att göra ett koppel i liknande stil, men med reflexsnören för att slippa tänka på att ha på reflexer när vi är ute
Jag köpte en trimmer från Lyckliga Fåret Skärsliperi för drygt ett år sedan. Är riktigt nöjd med den. Hade tidigare en trimmer köpt i en djurbutik som var ok i början men snabbt blir rätt sådär och bara höll i kanske 3 år. Denna var batteridriven.Är det någon som har tips på en tasstrimmer som är bra? Som är tillräckligt liten för att klippa pälsen mellan trampdynorna på en liten hund. Min hund får lätt tovor där och det är så knepigt att klippa med sax så jag skulle vilja prova en trimmer.
Tack för tips! Ja jag har en till kroppen som fungerar bra men jag skulle vilja ha en enbart till tassarna, typ att bladet bara är 1 cm brett eller så. Kommer upp olika varianter när man googlar men många är från typ Temu och Amazon och dem litar jag inte riktigt på känner jag…Jag köpte en trimmer från Lyckliga Fåret Skärsliperi för drygt ett år sedan. Är riktigt nöjd med den. Hade tidigare en trimmer köpt i en djurbutik som var ok i början men snabbt blir rätt sådär och bara höll i kanske 3 år. Denna var batteridriven.
Jag köpte Andis AGCB 2 speed och la då till bladet Andis 5/8, 0,8 mm som är för att klippa tassarna (samt ett annat blad till kroppen). Denna är med sladd (inte batteri). Trimmern i sig är i storlek som en normalstor trimmar dock, du kanske vill ha en liten trimmer också? Det finns ju en del trimmer som är just för tassarna, Lyckliga Fåret Skärsliperi har en del sådana också.
Jag har en minitrimmer från lyckliga fåret, en Aesculap Exacta. Dyr men bra.Tack för tips! Ja jag har en till kroppen som fungerar bra men jag skulle vilja ha en enbart till tassarna, typ att bladet bara är 1 cm brett eller så. Kommer upp olika varianter när man googlar men många är från typ Temu och Amazon och dem litar jag inte riktigt på känner jag…
Jag beställde en från temu och den funkar förvånanansvärt braTack för tips! Ja jag har en till kroppen som fungerar bra men jag skulle vilja ha en enbart till tassarna, typ att bladet bara är 1 cm brett eller så. Kommer upp olika varianter när man googlar men många är från typ Temu och Amazon och dem litar jag inte riktigt på känner jag…
Jag är inne på min tredje eller fjärde på 12 år…den är bra när den funkar!Aesculap Exacta är väldigt populär detaljtrimmer. Har inte provat den själv, men kan inte minnas att jag hört ngn som är missnöjd med den.