Shop to you drop, del 4

Leverans!
Väldigt nöjd, det är mjukt och välgjort :)
IMG_4212.jpeg
 
Är det någon som har tips på en tasstrimmer som är bra? Som är tillräckligt liten för att klippa pälsen mellan trampdynorna på en liten hund. Min hund får lätt tovor där och det är så knepigt att klippa med sax så jag skulle vilja prova en trimmer.
 
Är det någon som har tips på en tasstrimmer som är bra? Som är tillräckligt liten för att klippa pälsen mellan trampdynorna på en liten hund. Min hund får lätt tovor där och det är så knepigt att klippa med sax så jag skulle vilja prova en trimmer.
Jag köpte en trimmer från Lyckliga Fåret Skärsliperi för drygt ett år sedan. Är riktigt nöjd med den. Hade tidigare en trimmer köpt i en djurbutik som var ok i början men snabbt blir rätt sådär och bara höll i kanske 3 år. Denna var batteridriven.

Jag köpte Andis AGCB 2 speed och la då till bladet Andis 5/8, 0,8 mm som är för att klippa tassarna (samt ett annat blad till kroppen). Denna är med sladd (inte batteri). Trimmern i sig är i storlek som en normalstor trimmar dock, du kanske vill ha en liten trimmer också? Det finns ju en del trimmer som är just för tassarna, Lyckliga Fåret Skärsliperi har en del sådana också.
 
Jag köpte en trimmer från Lyckliga Fåret Skärsliperi för drygt ett år sedan. Är riktigt nöjd med den. Hade tidigare en trimmer köpt i en djurbutik som var ok i början men snabbt blir rätt sådär och bara höll i kanske 3 år. Denna var batteridriven.

Jag köpte Andis AGCB 2 speed och la då till bladet Andis 5/8, 0,8 mm som är för att klippa tassarna (samt ett annat blad till kroppen). Denna är med sladd (inte batteri). Trimmern i sig är i storlek som en normalstor trimmar dock, du kanske vill ha en liten trimmer också? Det finns ju en del trimmer som är just för tassarna, Lyckliga Fåret Skärsliperi har en del sådana också.
Tack för tips! Ja jag har en till kroppen som fungerar bra men jag skulle vilja ha en enbart till tassarna, typ att bladet bara är 1 cm brett eller så. Kommer upp olika varianter när man googlar men många är från typ Temu och Amazon och dem litar jag inte riktigt på känner jag…
 
Tack för tips! Ja jag har en till kroppen som fungerar bra men jag skulle vilja ha en enbart till tassarna, typ att bladet bara är 1 cm brett eller så. Kommer upp olika varianter när man googlar men många är från typ Temu och Amazon och dem litar jag inte riktigt på känner jag…
Jag har en minitrimmer från lyckliga fåret, en Aesculap Exacta. Dyr men bra.
 
Tack för tips! Ja jag har en till kroppen som fungerar bra men jag skulle vilja ha en enbart till tassarna, typ att bladet bara är 1 cm brett eller så. Kommer upp olika varianter när man googlar men många är från typ Temu och Amazon och dem litar jag inte riktigt på känner jag…
Jag beställde en från temu och den funkar förvånanansvärt bra 👍
 
Matten har shoppat lite 🤣
Ett non stop bungee koppel, perfekt inför muddypaws I april.
Ett halsband och koppel i egen design i biothane (inte kommit ännu)
Och nu ikväll beställde jag ett reflextäcke som är fodrat.
Men har faktiskt sålt Ett set med sele, halsband o koppel så 🤣 då får man väll shoppa lite
 
14dc2f3c-7f10-44b0-97bc-2c13a2bc6f86.jpg

Nisses favorit reflextäcke kom idag, så då var man tvungen o testa.
Lite för varmt ute fortfarande iofs, men lång "hals" och reglerbara bensnören får än sålänge tummen upp. Å än är de lite långt baktill för herr valp så förhoppningsvis växer han inte ur det ännu 🤣 annars har vi ett reflexskaltäcke i en strl större hemma 🙈
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 076
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
12 881
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 314
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp