Shop to you drop, del 4

Köpte ett dyrt vintertäcke till whippeten. Det är bra att vara ute i god tid. Otroligt nöjd. Så välsytt och tjockt och gosigt! :love: (Och dessutom synligt. :D )

IMG_5883.jpeg
 
1000010417.jpg

En bonus bild bara.
Men har fyndat två nonstop täcken på x*l som jag hoppas han kan ha i höst.
Och sen är hmm de lite täcken beställda på nätet 🙈
Man vill ju ha bra täcken och inte betala fullpris.
Så tänker att man kan sälja de som inte passar, köpt 2 olika storlekar så får vi se hur stor han tänker bli 🤣
 
Ah, det är ju bra pris! Blir väl ungefär som när vi har 70% nedsatt på foder med kort datum på jobbet :p (lite varierande beroende på märke såklart)

Det är även på 1kg-förpackningar, så det blir tekniskt sett ultrabilligt i jämförelse om man köpte dom på fullpris (totalt blev det ungefär 75% rabatt) fast inte riktigt så lika billigt i jämförelse med stora säckar. Sen med en rabattkod ovanpå när jag storshoppade och bara med den fick jag 12kg gratis av ett flertal olika smaker. Skulle inte klaga på regelbunden 70% rabatt dock :idea:
 
Wonderboo har prova på, 10 kg för 69 kr frakt. Tänker att det duger som godis, eller bra att ha när man reser bort.
 
Någon som vet var man kan köpa vettiga regntäcken UTAN mag/bröstplattan ? Mina kortbeningar skyfflar in vattnet innanför magplattan, då den är bara i vägen då dom ändå blir blöta på magen. letar efter mer gammelvärldens täcken med bara en rem runt magen :)
 
Någon som vet var man kan köpa vettiga regntäcken UTAN mag/bröstplattan ? Mina kortbeningar skyfflar in vattnet innanför magplattan, då den är bara i vägen då dom ändå blir blöta på magen. letar efter mer gammelvärldens täcken med bara en rem runt magen :)
Rusta har haft ett i alla år, men vet inte om det finns kvar. Var svart med typ en tassformad reflex på låret.
 
Någon som vet var man kan köpa vettiga regntäcken UTAN mag/bröstplattan ? Mina kortbeningar skyfflar in vattnet innanför magplattan, då den är bara i vägen då dom ändå blir blöta på magen. letar efter mer gammelvärldens täcken med bara en rem runt magen :)
Stutterheim är lite dyrare (men det är stor rea just nu) men har bra galontäcken som bara har en liten magrem
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 079
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
12 881
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 314
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp