Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt ju!Köpte ett dyrt vintertäcke till whippeten. Det är bra att vara ute i god tid. Otroligt nöjd. Så välsytt och tjockt och gosigt! (Och dessutom synligt. )
Visa bifogad fil 149392
Snyggt! Orange är en bra färg Önskar att DG hade fler modeller på täcken, typ något för väldigt glada salukisvansar också..Köpte ett dyrt vintertäcke till whippeten. Det är bra att vara ute i god tid. Otroligt nöjd. Så välsytt och tjockt och gosigt! (Och dessutom synligt. )
Visa bifogad fil 149392
Visa bifogad fil 146736
Och idag sålde vi ut dessa på jobbet, för 10kr. Så en del fick följa med hem
Ja, däremot gick iaf levergodisarna åt fort.Riktig lyx! Idag hade jag rejäl tur när jag hittade torrfoder på kampanj för nästan spottsyver, blir billigt nästa månad
Ja, däremot gick iaf levergodisarna åt fort.
Haha jaa, sen har jag iofs delat med mig av lite oxå.Godis kan ju iofs gå lätt åt,
Av ren nyfikenhet, vad köpte du och vad fick du betala?Riktig lyx! Idag hade jag rejäl tur när jag hittade torrfoder på kampanj för nästan spottsyver, blir billigt nästa månad
Av ren nyfikenhet, vad köpte du och vad fick du betala?
Ah, det är ju bra pris! Blir väl ungefär som när vi har 70% nedsatt på foder med kort datum på jobbet (lite varierande beroende på märke såklart)Wolf of Wilderness, dom har erbjudanden på prova-på och vissa sorter kostade så lite som 20kr/kg så jag passade på!
Ah, det är ju bra pris! Blir väl ungefär som när vi har 70% nedsatt på foder med kort datum på jobbet (lite varierande beroende på märke såklart)
Rusta har haft ett i alla år, men vet inte om det finns kvar. Var svart med typ en tassformad reflex på låret.Någon som vet var man kan köpa vettiga regntäcken UTAN mag/bröstplattan ? Mina kortbeningar skyfflar in vattnet innanför magplattan, då den är bara i vägen då dom ändå blir blöta på magen. letar efter mer gammelvärldens täcken med bara en rem runt magen
Var hittar du det?Wonderboo har prova på, 10 kg för 69 kr frakt. Tänker att det duger som godis, eller bra att ha när man reser bort.
Tack jag ska kika därRusta har haft ett i alla år, men vet inte om det finns kvar. Var svart med typ en tassformad reflex på låret.
Stutterheim är lite dyrare (men det är stor rea just nu) men har bra galontäcken som bara har en liten magremNågon som vet var man kan köpa vettiga regntäcken UTAN mag/bröstplattan ? Mina kortbeningar skyfflar in vattnet innanför magplattan, då den är bara i vägen då dom ändå blir blöta på magen. letar efter mer gammelvärldens täcken med bara en rem runt magen
Dök upp som reklam på Facebook.Var hittar du det?
På deras egna Hemsida, koden är GRATISTEST. Beställde en precisVar hittar du det?