Shop to you drop, del 4

Har spanat in Valleydogs nu och det var verkligen ett jättebra tips! Superfina halsband, kommer definitivt beställa därifrån, när jag lyckats bestämma mig 😁

Har spanat in Valleydogs nu och det var verkligen ett jättebra tips! Superfina halsband, kommer definitivt beställa därifrån, när jag lyckats bestämma mig 😁
Jag har beställt! Biothane i lila och guld 🤩

Nu till nästa fråga. Jag skulle vilja köpa en bra dragsele till bikejoring. Känner ni till någon bra butik/återförsäljare av dragselar i Göteborgsområdet som är tillräckligt kunniga för att prova ut en korrekt sittande sele?

Jag har shoppat dragsele till Lily :D Har provat några olika i butik och hittat en som passade utmärkt, sedan fick jag syn på exakt en sådan sele på blocket. Knappt använd, kostade en tredjedel av butikspriset och säljaren råkade bo typ 200m ifrån mitt jobb. Kunde knappast bli bättre. Ska fotografera imorgon och kanske även inviga den. Får se lite hur energinivån är, jag är verkligen inte på topp för tillfället.

Jag har beställt! Biothane i lila och guld 🤩

Nu till nästa fråga. Jag skulle vilja köpa en bra dragsele till bikejoring. Känner ni till någon bra butik/återförsäljare av dragselar i Göteborgsområdet som är tillräckligt kunniga för att prova ut en korrekt sittande sele?
Mrkoppel, ligger visserligen lite utanför Göteborg.

1000009294.webp

Denna var för söt, så den fick följa med hem 🤣🙈 farligt och jobba ovanför en arken butik.

När Arken zoo outleten ligger bara en liten omväg när man ska hem till min mor, och de idag hade 70% rabatt på alla hundkläder.
Kan man ju inte låta bli att slinka in och kika.
Så kom hem med en Hurtta Expedition Parka vintertäcke i färgen Blackberry.
För ca 240 kr istället för 799 kr.
Så Nisse lär förhoppningsvis inte behöva frysa i vinter :)

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 554
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
588
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 074
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka