Shop to you drop, del 4

Jag har shoppat massor senaste veckan. Kerotugg typ bara haha! Men Lita fick lite mindre chips från Rauh så de kanske tar ungefär lika lång tid för bägge att käka upp, får hon ett sånt chips från Kerotugg så räcker det typ 3-4 gånger mot att Lemmy äter ett än så länge. Åsså testar vi Dr Clauders sån tubgodis ist för skinkost till kloklippningen men jag måste säga att skinkosten vinner med hästlängder..

Jag har shoppat massor senaste veckan. Kerotugg typ bara haha! Men Lita fick lite mindre chips från Rauh så de kanske tar ungefär lika lång tid för bägge att käka upp, får hon ett sånt chips från Kerotugg så räcker det typ 3-4 gånger mot att Lemmy äter ett än så länge. Åsså testar vi Dr Clauders sån tubgodis ist för skinkost till kloklippningen men jag måste säga att skinkosten vinner med hästlängder..
Jag har testat typ alla tubgodis som finns att få tag på, även från utländska märken. Men nä, kommer hela tiden tillbaka till mjukost i olika smaker. Dessutom väldigt mycket billigare!

Bästa väskan för alla hundträningsgrejer?
Jag åker mycket kollektivt så behöver kunna ha de över axeln eller liknande, så korgar etc går bort.

Någon som har tips?

Jag åker mycket kollektivt så behöver kunna ha de över axeln eller liknande, så korgar etc går bort.

Någon som har tips?

Hur mycket ska med? Jag har kört en ryktväska i bilen, men funderar på Uhips med lock så jag måste dra ner lite på hur mycket jag släpar med.

Någon som har tips?
Jag har en ryktväska från Jacson som jag gillar och har en lång rem att bära över axeln om man inte vill hålla i handtagen. Får plats så sjukt mycket! Det är som ett draglås högst upp så den kan bli ungefär dubbels så hög som den ser ut. man kan trycka ned jackor, skor och allt möjligt förutom godis, apporter, leksaker, vittringspinnar etc. Plus fickorna på utsidan där man kan förvara flaska, hundskål, bollar, klickers etc.

IMG_6233-scaled.jpg

Vilhövde Hundlands tights - blev snål och sansade mig och testar dessa istället Från New dog. Ska bli spännande.

Hem kom också nytt utställningshalsband till Lita då hon vuxit ur det förra. Tur jag köpte 2 storlekar nu för jag tror inte hon kan ha den mindre av dom så länge till ändå :rofl:

Beställt ett halvstryp med namn från Valleydogs till Speja. Nyfiken på hur det kommer att se ut!
Funderar på ett allt-i-ett koppel från JH-design till agilityträningen. Just nu har jag bara ett vanligt retrieverkoppel och gillar egentligen inte att det bara är ett smalt rep runt halsen då hon kan ha en tendens att dra när hon är förväntansfull.

Är också sugen på att beställa från Valleydogs. Jag gillar halvstryp men vill att det ska vara perfekt i storlek så att det absolut inte kan strypa samtidigt som han inte kan backa ur det. Och dom man köper är han precis mitt i mellan 40 och 45 😅 försökte sy om ett nu så det skulle bli mindre men det blev fult 🙈

Är också sugen på att beställa från Valleydogs. Jag gillar halvstryp men vill att det ska vara perfekt i storlek så att det absolut inte kan strypa samtidigt som han inte kan backa ur det. Och dom man köper är han precis mitt i mellan 40 och 45 😅 försökte sy om ett nu så det skulle bli mindre men det blev fult 🙈
Du kan ju bestämma exakt vilken storlek du vill där. Jag vill till exempel att själva den bitne man fäster kopplet i ska vara lite kortare än standard då hon annars riskerar att åka ur halsbandet när hon går med bara halsband men inget koppel.

IMG_6233-scaled.jpg

Vilhövde Hundlands tights - blev snål och sansade mig och testar dessa istället Från New dog. Ska bli spännande.

Hem kom också nytt utställningshalsband till Lita då hon vuxit ur det förra. Tur jag köpte 2 storlekar nu för jag tror inte hon kan ha den mindre av dom så länge till ändå :rofl:
Åh, tar gärna tacksamt emot en recension på dessa sen 😍

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 782
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 233
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
420
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hitta rätt bett till travare
  • Lymfangit