Jag har biothane ifrån jhdesign.nu och romeodog.se och mitt bomullshalsband är ifrån everypaw.seVar beställer man namnhalsband nu för tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har biothane ifrån jhdesign.nu och romeodog.se och mitt bomullshalsband är ifrån everypaw.seVar beställer man namnhalsband nu för tiden?
Valleydogs har ju dom mest piffiga tycker jagVar beställer man namnhalsband nu för tiden?
Såg ingen större skillnad på deras och JH DesignValleydogs har ju dom mest piffiga tycker jag![]()
Jag har testat typ alla tubgodis som finns att få tag på, även från utländska märken. Men nä, kommer hela tiden tillbaka till mjukost i olika smaker. Dessutom väldigt mycket billigare!Jag har shoppat massor senaste veckan. Kerotugg typ bara haha! Men Lita fick lite mindre chips från Rauh så de kanske tar ungefär lika lång tid för bägge att käka upp, får hon ett sånt chips från Kerotugg så räcker det typ 3-4 gånger mot att Lemmy äter ett än så länge. Åsså testar vi Dr Clauders sån tubgodis ist för skinkost till kloklippningen men jag måste säga att skinkosten vinner med hästlängder..
Jag har en duffelväska som man även kan bära som en ryggsäck.Bästa väskan för alla hundträningsgrejer?
Jag åker mycket kollektivt så behöver kunna ha de över axeln eller liknande, så korgar etc går bort.
Någon som har tips?
Såg att hundlands släppt en väska som kan bäras som ryggsäck bla. Inte sett live och kostar nog en del.Bästa väskan för alla hundträningsgrejer?
Jag åker mycket kollektivt så behöver kunna ha de över axeln eller liknande, så korgar etc går bort.
Någon som har tips?
Bästa väskan för alla hundträningsgrejer?
Någon som har tips?
Ett gäng kampduttar, bollar och en hög godis. Samt spårlina typ.Hur mycket ska med? Jag har kört en ryktväska i bilen, men funderar på Uhips med lock så jag måste dra ner lite på hur mycket jag släpar med.
Har den mer än 1 fack?Jag har en duffelväska som man även kan bära som en ryggsäck.
Jag har en ryktväska från Jacson som jag gillar och har en lång rem att bära över axeln om man inte vill hålla i handtagen. Får plats så sjukt mycket! Det är som ett draglås högst upp så den kan bli ungefär dubbels så hög som den ser ut. man kan trycka ned jackor, skor och allt möjligt förutom godis, apporter, leksaker, vittringspinnar etc. Plus fickorna på utsidan där man kan förvara flaska, hundskål, bollar, klickers etc.Bästa väskan för alla hundträningsgrejer?
Någon som har tips?
Jag använde en ryktväska, tycker den är toppenBästa väskan för alla hundträningsgrejer?
Någon som har tips?
Du kan ju bestämma exakt vilken storlek du vill där. Jag vill till exempel att själva den bitne man fäster kopplet i ska vara lite kortare än standard då hon annars riskerar att åka ur halsbandet när hon går med bara halsband men inget koppel.Är också sugen på att beställa från Valleydogs. Jag gillar halvstryp men vill att det ska vara perfekt i storlek så att det absolut inte kan strypa samtidigt som han inte kan backa ur det. Och dom man köper är han precis mitt i mellan 40 och 45försökte sy om ett nu så det skulle bli mindre men det blev fult
![]()
Åh, tar gärna tacksamt emot en recension på dessa sen![]()
Vilhövde Hundlands tights - blev snål och sansade mig och testar dessa istället Från New dog. Ska bli spännande.
Hem kom också nytt utställningshalsband till Lita då hon vuxit ur det förra. Tur jag köpte 2 storlekar nu för jag tror inte hon kan ha den mindre av dom så länge till ändå![]()