Skalman har haft rena julafton idag En valpköpare hade varit på Granngården (efter tips från mig) och köpt med ett gäng leksaker till oss. Grabben som älskar gummileksaker levde loppan här ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad fuskigt din hade dom där gummiringarna jag letade efter INte alls avundsjuk
Nu har även jag varit till Granngården. Stod max 5 så följde det, men vi har en till Granngården i närheten så tänkte kanske åka dit imorgon. Lite roligt att vi har en Granngården 10 minuter bort, en 20 min bort och två andra ca 30 min bort.
Fy vad fuskigt din hade dom där gummiringarna jag letade efter INte alls avundsjuk
Gummiringarna gick att ta isär, så valpköparen och jag tog en ring var Funkar lika bra som kampleksak ändå hahaFy vad fuskigt din hade dom där gummiringarna jag letade efter INte alls avundsjuk
Jag vet,men det fanns inga här Är det någon som springer på ett par så betalar jag dubbelt för dom!Gummiringarna gick att ta isär, så valpköparen och jag tog en ring var Funkar lika bra som kampleksak ändå haha
Hade jag bara vetat hade jag bett henne köpa fler sådanaJag vet,men det fanns inga här Är det någon som springer på ett par så betalar jag dubbelt för dom!
Jag vet,men det fanns inga här Är det någon som springer på ett par så betalar jag dubbelt för dom!
Älskar dig! Självklart betalar jag fraktenOm jag åker till den andra imorgon och får med mig mer än 5 kanske jag kan köpa till dig. Om du betalar för frakten då
Älskar dig! Självklart betalar jag frakten
Jag tar gärna 2 om det finns,valparna älskar att dra i var sin ände,eller vi kanske ska säga alla ändar då dom är stora nog till 3-4 frallabarn på varjeHur många önskar du?
Jag tar gärna 2 om det finns,valparna älskar att dra i var sin ände,eller vi kanske ska säga alla ändar då dom är stora nog till 3-4 frallabarn på varje
Jag tror tyvärr dom är jätte populära,men tack för att du kollade.Det var tyvärr inga ringar kvar!
Jag kan kolla imorgon om vi har några kvar där jag borJag tror tyvärr dom är jätte populära,men tack för att du kollade.
bow:Jag kan kolla imorgon om vi har några kvar där jag bor
Jag kan kolla imorgon om vi har några kvar där jag bor
Jag tror tyvärr dom är jätte populära,men tack för att du kollade.