Har man sagt A får man säga B. (nyfiken i en strut)Jag har shoppat en -hrm- hund.
(dock ingen pudel)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har man sagt A får man säga B. (nyfiken i en strut)Jag har shoppat en -hrm- hund.
(dock ingen pudel)
+1 på den!!Har man sagt A får man säga B. (nyfiken i en strut)
+2+1 på den!!
Har dom konkurs utsäljning
10 kr styck på utvalda leksaker och har man då ett massförstörelsevapen...Har dom konkurs utsäljning
Ska bes bilen i Mariestad i morgon,så ska kolla om även min granngård har rea.10 kr styck på utvalda leksaker och har man då ett massförstörelsevapen...
Tror det ska gälla alla till och med 2018-03-04 samt på nätet, där tog det dock slut rätt snabbt. Fanns en gräns på 5 st per hushåll men det struntade lyckligtvis Granngården i Kungälv i så jag köpte 50!Ska bes bilen i Mariestad i morgon,så ska kolla om även min granngård har rea.
Nu måste jag ju åka förbi min butik imorgon... deras stora gummiringar är fantastiska, hundarna älskar dem och de håller för typ allt!10 kr styck på utvalda leksaker och har man då ett massförstörelsevapen...
Beror på hur frusen din hund är. Toppa är fodrad med både teddy och värmefoder, Perus är fodrat med enbart teddyfoder.Om man ska köpa ett Pomppa täcke, ska man köpa Toppa eller Perus då? Bor i Stockholmsområdet och har en kelpie med lite underull.
Beror på hur frusen din hund är. Toppa är fodrad med både teddy och värmefoder, Perus är fodrat med enbart teddyfoder.
Har en sån hemma men blir galen då det är helt "fel mått" för att den ska passa här Får köra kompostgaller ändåJag har tryckt hem en sådan här,är skitless på kompostgaller och att jag måste lyfta sönder ryggen.
Visa bifogad fil 11695
Och det är ju både parat och en kull planerad senare i år. Och skulle det inte bli något så har jag säkert inget problem att fylla den ändå
Med tanke på att man kunde bygga om den i 4? olika varianter och även låta bli att använda alla delar så ska den nog få plats på ett eller annat sätt,annars får den bli småvalpsgård på gräsmattan.Har en sån hemma men blir galen då det är helt "fel mått" för att den ska passa här Får köra kompostgaller ändå
Jag har samma i blå o rosa + en sådan med kuggar påVisa bifogad fil 11738
Hej från en som var på Granngården och investerade 150 kronor i naturgummileksaker förut. Gick all in på matbollar, så det blev fullt pyssel i köket hela eftermiddagen
Nu när hundarna äter olika foder var det bra att det fanns både blå och röda.
(Ja. Jag har alltså lika många röda.)
/Hoardern
Här är att jag har för små rum så antingen blir delarna för korta eller för långa hahaha. Men någon gång kanske jag flyttar så den får vara kvarMed tanke på att man kunde bygga om den i 4? olika varianter och även låta bli att använda alla delar så ska den nog få plats på ett eller annat sätt,annars får den bli småvalpsgård på gräsmattan.