dobbis
Trådstartare
Menar du det med ett par rader bling påJag har också varit på granngården idag! Med hem följde tre gummileksaker och ett litet svart valphalsband i läder från alac som var på 50% rea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du det med ett par rader bling påJag har också varit på granngården idag! Med hem följde tre gummileksaker och ett litet svart valphalsband i läder från alac som var på 50% rea
"Min" GG är petimätrar, fick bara köpa 5
Det ska bli min ras när jag är pensionärSjälv blev jag sugen på att shoppa hem en Faraohund när jag såg detta. Jösses vilken snygg ras. Kan inte komma över att de är bland de snyggaste hundarna jag vet.
Orättvist är vad det är!"Min" GG är petimätrar, fick bara köpa 5
Men ska skicka både mor och make, så 10 till lär komma hem iallafall
Vaa finns det med bling där du bor?! Det jag köpte är helt slättMenar du det med ett par rader bling på
Jag började med fem när de snällt upplyste i kassan om att de inte hade någon gräns. Tänkte att det uttalandet ångrar de nog när jag kom upp till femtio men tydligen var jag bara god två, någon hade köpt 62 stycken."Min" GG är petimätrar, fick bara köpa 5
Men ska skicka både mor och make, så 10 till lär komma hem iallafall
Menar du det med ett par rader bling på
Jag skulle åka till djuraffären och köpa en ny Millers..
Kom därifrån med två matskålar, laxolja med pump och ett täcke.
Dock ingen Millers klotång
Apotea har haft, om man inte har långt till närmaste utlämningsställe tyckte jag det var praktiskt.Jag skulle åka till djuraffären och köpa en ny Millers..
Kom därifrån med två matskålar, laxolja med pump och ett täcke.
Dock ingen Millers klotång
Grattis! Uffe är fantastisk. Så himla påhittig. Ska bli så kul att följa er här!Räknas denna som shopping?
Idag blir det inköp av ny hundbur som går in i bilen samt kanske ett halsband. Ska gå igenom grejerna från min dvärgschnauzers då det är mycket som kan passa
Hon har ettDu skulle köpt ett till Effie i avskedsgåva
Räknas denna som shopping?
Idag blir det inköp av ny hundbur som går in i bilen samt kanske ett halsband. Ska gå igenom grejerna från min dvärgschnauzers då det är mycket som kan passa
Så roligt att Uffe hamnar hos er @Diabetikern Verkar vara ett väldigt bra köp
(Och då kanske vi kan få fler bilder än @dobbis lägger upp )
Finns väl viss risk att var och varannat inlägg ett tag framöver komma vara överfullt med bilder.
Och Effie heter hon numer
Efter att ha pratat Uffe i flera veckor vette tusan om jag kan byta bara sådär.Finns väl viss risk att var och varannat inlägg ett tag framöver komma vara överfullt med bilder.
Och Effie heter hon numer