Är precis den jag kollat på! TackVisa bifogad fil 12058
Jag har denna,sitter som en smäck.Är mycket nöjd.
Edit: Den kostade 27kr på auktion.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är precis den jag kollat på! TackVisa bifogad fil 12058
Jag har denna,sitter som en smäck.Är mycket nöjd.
Edit: Den kostade 27kr på auktion.
Vad tror ni om denna buren till bil? och vilken storlek bör man ta? Tycker att den lilla tygburen jag har nu är på gränsen till liten.
https://www.hundburar.se/product.html/artfex-hundbur-volvo-v40--2013?category_id=609
Kan denna vara bra? haren volvo v40 -17
Jag har som sagt hört gott om Artfex - dock gäller det att trivas med lucköppningen, alltså att luckan öppnas uppåt och inte åt sidan.Vad tror ni om denna buren till bil? och vilken storlek bör man ta? Tycker att den lilla tygburen jag har nu är på gränsen till liten.
https://www.hundburar.se/product.html/artfex-hundbur-volvo-v40--2013?category_id=609
Kan denna vara bra? haren volvo v40 -17
Jag har en s till min gårdshund, är förvånansvärt nöjd över buren. Hade mim innan och fasade när jag blev tvungen att byta men den är trevlig.
Jag har som sagt hört gott om Artfex - dock gäller det att trivas med lucköppningen, alltså att luckan öppnas uppåt och inte åt sidan.
Tror du kommer slå huvudet i den där jäkla grinden ändåKänner att det kan vara positivt då jag inte tänker låta hunden hoppa in själv ändå utan lyfta i och ur. (det kan man göra när de är små )
Tror du kommer slå huvudet i den där jäkla grinden ändå
+ @Diabetikern Min bur är ju förvisso en s men luckan går inte ens utanför våran bil, finns inte en chans i hela världen att jag skulle kunna slå huvudet i den (var också orolig över det med luckan) men den är faktiskt inte i vägen alls. Vet inte hur djupt bagaget är på din bil @Diabetikern men i våran Citroën C5 är det ingen risk för huvudvärk iallafall.Tror du kommer slå huvudet i den där jäkla grinden ändå
Den går inte utanför där jag slår i huvudet heller? Men jag måste ju böja mig in i buren under luckan för att ta på koppel och sen slår jag skallen.+ @Diabetikern Min bur är ju förvisso en s men luckan går inte ens utanför våran bil, finns inte en chans i hela världen att jag skulle kunna slå huvudet i den (var också orolig över det med luckan) men den är faktiskt inte i vägen alls. Vet inte hur djupt bagaget är på din bil @Diabetikern men i våran Citroën C5 är det ingen risk för huvudvärk iallafall.
Ang storlek. Mät hur hög hunden är när den sitter och kolla sen höjden på de olika burarna
De är sååå snygga. Har samma hemma, men i lite större storlekInser att Skalman börjat bredda sig lite och så även runt halsen - så nytt halsband är nätshoppat och kommer inom kort Samma som förut, men något lite större. Älskar dessa.
Nu använde jag rätt mycket sele på honom, men självklart ska han ha ett halsband som matchar honom när han använder - vi har ju även kopplet i samma
Jag med! Väntar på att Sid ska växa i det men tror att jag kommer få köpa mindre storlek. Han är en liten plutt!De är sååå snygga. Har samma hemma, men i lite större storlek
Ammos är för stort med, köpte det till Plexus från början som vägde 6kg mer..Jag med! Väntar på att Sid ska växa i det men tror att jag kommer få köpa mindre storlek. Han är en liten plutt!
Typ dubbelt så stort misstänker jagDe är sååå snygga. Har samma hemma, men i lite större storlek