Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
30% på Shiro & Malou så det blev en ny bädd till Milla. Vips passade på att testa den samt att sno leksaken man fick på köpet
Hade inte sett den på Hööks, men den fanns inte i minpinsize. Den såg dessutom inte så exklusiv ut. Denna känns verkligen genuinDeras bäddar är så fina!
Tycker Hööks är lite trista som kopierar allt rakt av
Idag kom dom!Lite shopping här, allt från Halvbollar och targetplatta från Ohmydog , till dragsele från sunpro! Tyvärr var remmen som går över revbenen (sidoremmen) lite lite för stor så håller på att testa storlekar. Så nöjd med min dragkursinstruktör som hjälper mig att kolla hur selen sitter - så svårt!
Hade inte sett den på Hööks, men den fanns inte i minpinsize. Den såg dessutom inte så exklusiv ut. Denna känns verkligen genuin
Bild ?Åååh, selarna passade.
Jag har aldrig lyckats köpa selar till mina hundar utan att behöva sy om åtminstone en av dem förut. SÅ NÖJD!!!
(Det blev lila från Hunter)
Sök på hetshalsband så får du upp enhel del olikaJag köpte ju en julius k9 sele till noseworken. Också gillar inte hunden den så funderar på ett julius halsband för då får man ju ett handtag vilket verkar smidigt. Finns det fler halsband med handtag, någon som har koll?
Skithund!Jag köpte ju en julius k9 sele till noseworken. Också gillar inte hunden den så funderar på ett julius halsband för då får man ju ett handtag vilket verkar smidigt. Finns det fler halsband med handtag, någon som har koll?