Men hur söt?Vart får man tag på en sådan?
![]()
Jag hittade den på blocket
Just den här heter Northlight. Fritidsvagnen är väl annars den mest kända av den här typen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur söt?Vart får man tag på en sådan?
![]()
Vilken storlek hade du?
Jag har den störstaVilken storlek hade du?
Hopflätade längder av jeanstyg, eller liknande i samma slags material som i brandslang, dock ej riktig för de är impregnerade med flamskydsmedel.Var kan jag hitta en extremt tålig och hållbar kampleksak? Vill köpa en för att träna med amstaffen men tanten har ju sönder allt. Funderar på sådana här riktiga rep, vad de nu kallas...![]()
Rekommenderar en flytväst som har en platta och inte bara remmar under magen, tex som Hurtta Life Savior Väst, vilken jag tror att vi har. Dom med enbart remmar under magen tycker inte jag sitter lika bra på och flytförmåga blir mer ovanpå eller hur jag ska förklara med bara remmar. Sen vill jag även att flytvästen har en ”flytkudde” framtill under nosen och inte bara är en rem, detta tror jag dock de allra flesta flytvästar har idag.Flytväst... nån som har det till sin hund här och kan tipsa om märke?
Tant är lika simfixerad som tidigare men blir trött snabbt nu. Litar inte på att hon har vett att inte drar iväg i sjöarna i sommar, och koppeltvång såhär i livets sluttamp känns inte juste.
Lite flythjälp vore bra så kan hon guppa stilsamt och stillsamt vid behov.
Så här ser Ascots flytväst utRekommenderar en flytväst som har en platta och inte bara remmar under magen, tex som Hurtta Life Savior Väst, vilken jag tror att vi har. Dom med enbart remmar under magen tycker inte jag sitter lika bra på och flytförmåga blir mer ovanpå eller hur jag ska förklara med bara remmar. Sen vill jag även att flytvästen har en ”flytkudde” framtill under nosen och inte bara är en rem, detta tror jag dock de allra flesta flytvästar har idag.
Jag har en köpt på Börjes som är helt ok, om än lite tokig passform för mina damer (men det har å andra sidan det mestaFlytväst... nån som har det till sin hund här och kan tipsa om märke?
Tant är lika simfixerad som tidigare men blir trött snabbt nu. Litar inte på att hon har vett att inte drar iväg i sjöarna i sommar, och koppeltvång såhär i livets sluttamp känns inte juste.
Flytväst... nån som har det till sin hund här och kan tipsa om märke?
Dogmania svarade inte mig på mail på flera dagar, men när jag skrev på FB så svarade de direkt. Hann ju bli hyffsat irriterad, varför har man en kundtjänst-epost om man inte svarar..Alltså, nu är jag lite irriterad som kund...
Jag fick en felleverans igår, fel färg på vara + fel antal av en annan vara, orderbekräftelse samt faktura säger rätt antal och rätt färg (jag är alltså fakturerad för mer saker än jag fått levererat). Direkt när jag öppnade paketet (vid lunch igår) skickade jag en felanmälan/reklamation via deras hemsida samt ett mail med bilder på det som fanns i paketet och det som stod på orderbekräftelsen.
Nu har det snart gått 24 timmar, och jag har inte ens fått en bekräftelse på att de mottagit min reklamation? Ett simpelt autosvar hade räckt för att jag skulle vara nöjd just nu, men inte ens det har kommit.
Hade ni väntat tills efter helgen att höra av er igen, eller skickat nytt mail senare under dagen? Jag kommer i vilket fall kontakta företaget även på instagram (har sett att de var aktiva där under gårdagen) på måndag om jag inte fått någon respons innan helgen är slut.