Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där med arbetsmyror är nog ganska rastypiskt , jag letar fortfarande efter de sura, lata ponnyer som icke invigda påstår finns...
Åh en så fin grånad herre!!!Minsta sonen (snart 8) och gårdens äldsta ponny Moonlight's Rasmus Boy (29 år)
Jag kommenterar, så blir det iaf en DIALOG...dax att putta upp den här tråden igen och fortsätta med monologen - i hopp om att fler ska hänga på!
Idag har jag och dottern varit på trickträningskurs, med världens finaste (och tjockaste ) Lovis. Ingen av oss har testat detta tidigare, så man kan ju inte förvänta sig storverk. Men två enkla trick lyckades vi få till idag! Och det är mycket, för att vara på samma dag... "Puss" och "bergsgeten" provade vi idag. Den första kräver kanske ingen förklaring, den andra går ut på att ponnyn ska ta några steg framåt med bakbenen medan frambenen står stilla, så att den stannar med fötterna nära varandra. Typ...
Tack!Jag kommenterar, så blir det iaf en DIALOG...
Så söt liten shettis!!! Kul att hitta på nåt nytt ibland!
Kul med trick! Jag har ofta fått frågan om inte jag ska trickträna mina ponnys, men efter att ha mött en ponny som körde en hel repertoar för en bit godis heeela tiden, så blev jag lite avtänd. Sen blir jag lite fundersam på om de inte blir väldigt nafsiga?dax att putta upp den här tråden igen och fortsätta med monologen - i hopp om att fler ska hänga på!
Idag har jag och dottern varit på trickträningskurs, med världens finaste (och tjockaste ) Lovis. Ingen av oss har testat detta tidigare, så man kan ju inte förvänta sig storverk. Men två enkla trick lyckades vi få till idag! Och det är mycket, för att vara på samma dag... "Puss" och "bergsgeten" provade vi idag. Den första kräver kanske ingen förklaring, den andra går ut på att ponnyn ska ta några steg framåt med bakbenen medan frambenen står stilla, så att den stannar med fötterna nära varandra. Typ...
Äsch, det är väl som på min, det är bara päls......Tack!
Jag kan också skriva en kommentar om hennes hull.
Hon kommer ur ett extremt lättfött möderne. Har gått i bantarhage hela sommaren och var faktiskt rätt okej i hullet. Vi körde henne lite också. Sen blev hon rätt illa sparkad, så hon har varit halt i nästan 2 månader. Och utan att kunna motionera en extremt lättfödd ponny är det väldigt svårt att hålla hullet på den.
bra fråga!Kul med trick! Jag har ofta fått frågan om inte jag ska trickträna mina ponnys, men efter att ha mött en ponny som körde en hel repertoar för en bit godis heeela tiden, så blev jag lite avtänd. Sen blir jag lite fundersam på om de inte blir väldigt nafsiga?
*harkel* *humm*
Äsch, det är väl som på min, det är bara päls......
Kul med trick! Jag har ofta fått frågan om inte jag ska trickträna mina ponnys, men efter att ha mött en ponny som körde en hel repertoar för en bit godis heeela tiden, så blev jag lite avtänd. Sen blir jag lite fundersam på om de inte blir väldigt nafsiga?
Fast agility och trick är väl inte samma sak?Mina får inget godis när vi tränar agilliy. Berömmer med rösten, funkar hur bra som hällst.
korrekt uppfattat.Fast agility och trick är väl inte samma sak?
Fast agility och trick är väl inte samma sak?