Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*fniss*Hilda var sådär nöjd med dagens outfit på promenaden. Hon är av den typen när hon är missnöjd;
Men vad FAAAAN matte, ta av den! Skrapa, skrapa, bita.. Drama!!
På bilden ser hon dock beskedlig, om än lite missnöjd, ut
*fniss*
Ungefär som om jag serverar betfor till Cassis... hon tittar i krubban, sen tittar hon på mig och ser ut som att hon säger "men tror du verkligen att jag tänker äta det där äckliga???"....
Skulle jag också kunna göra med mina ponnyer.Min lilla Zebastian är anmäld till ”Djurens dag” på äldreboendet jag jobbar på :-)
Så 12 juni ska han dit och charma folk! Ska bli kul :-)
Berätta mer om honom! Stam?Min unghingst har tagit sig ordentligt på sommarbetet. Borde väl egentligen ställa ut honom, men det blir tidigast nästa år isåfall.
Skickar PMBerätta mer om honom! Stam?
Mamma Zandra hälsar o säger att hon är stolt över sin dotterIdag har Lovis och hennes medryttare tävlingsdebuterat på blåbärshoppning, 30 o 40 cm.
(skärmdump från film)
Visa bifogad fil 20905
Kan inte annat än älska denna fantastiska ponny som hela tiden visar sin allsidighet!
Bara i år har hon guldbelönats på utställning, agerat "skolbuss" i par, varit arbetshäst som dragit hem hö, testat agility (både vid hand och riden) och nu då debuterat som hopphäst... Vad mer kan man begära, liksom?