Sv: Sherlock (Varulvslek)
Haha, jag fick dubbelläsa detta innan jag förstod (tror jag?) att detta inte var misstankar riktade mot mig på nåt sätt utan snarare vidareutveckling av en del saker jag skrev i samma inlägg jag röstade? #217 alltså.
Rätta mig om jag har fel, för har jag det får du nog vidareutveckla vad du menar.
Jag tycker också att det är konstigt när det är tre som tjattrar och OT-ar så är det bara två (dvs MM och Asko om jag inte missat någon som reagerat på Caisa) som får reaktioner/reagerar. När det gäller MM så tycker jag som sagt att hon är precis som vanligt rätt så ordentligt aktiv, men faktiskt lite mindre bitsk, till och med mer förstående än vada hon brukar vara när någon ifrågasätter litegrann, det behöver inte bero på något speciellt, men jag noterar det.
Haha, jag fick dubbelläsa detta innan jag förstod (tror jag?) att detta inte var misstankar riktade mot mig på nåt sätt utan snarare vidareutveckling av en del saker jag skrev i samma inlägg jag röstade? #217 alltså.
Rätta mig om jag har fel, för har jag det får du nog vidareutveckla vad du menar.