Varulvslekarnas anmälningstråd

Tack för taggen @qitis <3 men jag får också avvakta och se när lekstarten närmar sig. Det är mycket IRL och som pricken på i:et är jag sen någon vecka utan den medicin som annars håller mig stabil/flytande. Iofs hade jag kanske behövt lite distraktion från allt annat i livet som suger, men det suger liksom lite för mycket för att jag ska kunna/orka ta på mig något mer just nu 😖

Edit: Inte ens min avatar verkar ju vara helt med i matchen 😅😆

Verkar inte bli någon lek just nu.
Vill uppmärksamma er alla dock på att förrädarna nu också ”castar” vanliga människor till nästa säsong.:bump:

Hör lite för dåligt för att kunna delta live (för att inte tala om extremt dåligt pokerface 😅). Men nog sjutton vore det ju kul om någon av alla som deltagit i lekarna genom åren skulle visa hur det egentligen ska gå till ? 🥳

Verkar inte bli någon lek just nu.
Vill uppmärksamma er alla dock på att förrädarna nu också ”castar” vanliga människor till nästa säsong.:bump:

Hör lite för dåligt för att kunna delta live (för att inte tala om extremt dåligt pokerface 😅). Men nog sjutton vore det ju kul om någon av alla som deltagit i lekarna genom åren skulle visa hur det egentligen ska gå till ? 🥳
Jag har inte sett programmet men det vore askul

Jag kor en liten schoolbus och mina lag/mellanstadie elever ar 10 stycken. Nu har jag stoppat i ett par leksaker och godis i 10 present pasar och skulle just ta fram tva forpackningar candy canes for att fordela i pasarna. Jag har letat overallt. Precis overallt 👀 och candy cansen som jag sag haromdagen existerar inte langre. Om jag inte visste battre skulle jag tro att Emma-Sue har hittat dem och atit upp alla ... men da skulle jag tittat pappen lite lagom tuggad och seg. De finns helt enkelt inte. Fast jag misstanker att jag kommer att hitta dem lagom till midsommar eller sa.:cautious:

Och vad jag retar mig på deras strategier, men Thomas Boden var fantastiskt duktig.
Ja han och även Katja i första säsongen var ju väldigt duktig också -så välförtjänta slutsegrare 👍 de goda skulle behöva en strateg dock som kan utmanövrera de ”onda”. Utan att bli käk (mördad).
Det känner vi ju igen som lekt ett tag. Att onda vinner ”alltid” när det är för enkelt upplagt -eller ?

Jag kor en liten schoolbus och mina lag/mellanstadie elever ar 10 stycken. Nu har jag stoppat i ett par leksaker och godis i 10 present pasar och skulle just ta fram tva forpackningar candy canes for att fordela i pasarna. Jag har letat overallt. Precis overallt 👀 och candy cansen som jag sag haromdagen existerar inte langre. Om jag inte visste battre skulle jag tro att Emma-Sue har hittat dem och atit upp alla ... men da skulle jag tittat pappen lite lagom tuggad och seg. De finns helt enkelt inte. Fast jag misstanker att jag kommer att hitta dem lagom till midsommar eller sa.:cautious:
Kom denna posten rätt? Eller är det jag som inte hänger med? 😂

Den skulle in i "VGV" traden. Undrar hur det gick till🤣
Tur det inte hände dig i en lek -då hade du blivit slaktad 😇🌺
Btw så tycker jag Niklas i denna säsongen av förrädarna hade den absolut bästa taktiken för att försöka hitta en förrädare-den var klockren ! 👍
Och hur sjutton de mestadels trogna röstade ut honom sedan pga det.🤷‍♀️
Djäkligt snyggt jobbat av förrrädarna där dock

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar