Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh men vad roligt om du kan vara med hoppasÅh, hade varit superkul att vara med. Men har alldeles för mkt nästa helg så avvaktar med att skriva upp mig så jag ser när det verkar bli lekstart
Och det var väldans vilken stor lek du tror att det blir @fio
LenaH Nr 12388
Jag har inte sett programmet men det vore askulVerkar inte bli någon lek just nu.
Vill uppmärksamma er alla dock på att förrädarna nu också ”castar” vanliga människor till nästa säsong.
Hör lite för dåligt för att kunna delta live (för att inte tala om extremt dåligt pokerface ). Men nog sjutton vore det ju kul om någon av alla som deltagit i lekarna genom åren skulle visa hur det egentligen ska gå till ?
Det är lite ”same same but different” från våra lekar. Men ändå hög igenkänningsfaktorJag har inte sett programmet men det vore askul
Du ”behöver ” ju inte berätta att du lekt här på bukefalos berätta bara din historia hur du trots hinder kommit tillbaks briljantTänkte på dig!! @cirkus Du skulle fixa det galant så sök!
Ja han och även Katja i första säsongen var ju väldigt duktig också -så välförtjänta slutsegrare de goda skulle behöva en strateg dock som kan utmanövrera de ”onda”. Utan att bli käk (mördad).Och vad jag retar mig på deras strategier, men Thomas Boden var fantastiskt duktig.
Kom denna posten rätt? Eller är det jag som inte hänger med?Jag kor en liten schoolbus och mina lag/mellanstadie elever ar 10 stycken. Nu har jag stoppat i ett par leksaker och godis i 10 present pasar och skulle just ta fram tva forpackningar candy canes for att fordela i pasarna. Jag har letat overallt. Precis overallt och candy cansen som jag sag haromdagen existerar inte langre. Om jag inte visste battre skulle jag tro att Emma-Sue har hittat dem och atit upp alla ... men da skulle jag tittat pappen lite lagom tuggad och seg. De finns helt enkelt inte. Fast jag misstanker att jag kommer att hitta dem lagom till midsommar eller sa.
Tur det inte hände dig i en lek -då hade du blivit slaktadDen skulle in i "VGV" traden. Undrar hur det gick till
Det var lite kul, jag försökte få ihop det innan jag insåg att det var en felpost.Den skulle in i "VGV" traden. Undrar hur det gick till
Jag trodde det var en felpost men vart ändå osäker på om jag bara inte hängde medDet var lite kul, jag försökte få ihop det innan jag insåg att det var en felpost.
Det var ett lurigt inlägg...Jag trodde det var en felpost men vart ändå osäker på om jag bara inte hängde med