Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matmissbrukaren röstar på CaisaLundblad för att det känns som att hon går under radarn mest just nu.
Matmissbrukaren röstar på CaisaLundblad för att det känns som att hon går under radarn mest just nu.
Rent spontant: från lyan? Det är iaf en variant att göra om man blivit förtrollad och måste rösta på någon man inte tror på, för att den ska få så liten impact på röstningen i övrigt.
Kan också vara en ulv som kör på den taktiken för att framstå som god.
Rent spontant: från lyan? Det är iaf en variant att göra om man blivit förtrollad och måste rösta på någon man inte tror på, för att den ska få så liten impact på röstningen i övrigt.
Kan också vara en ulv som kör på den taktiken för att framstå som god.
Men du läser ju inte vad jag skriver? Jag har inte lekt med MM och heller inte läst någon lek där hon varit med. Så hur ska jag kunna veta hur det brukar vara? Ska jag enbart gå efter vad ni andra skriver?
Det har du ju rätt i... Dock får man väl reda på en förtrollning efter natt-DL så man är medveten om var man måste lägga rösten tidigare under dagen och har en möjlighet att skriva nån form av misstankar tidigare? Fast man kanske väljer att inte göra så för att det ska bli "uppenbart" att rösten är trollad, i och för sig...
Fast delvis just därför, när vi är många som skriver att MM:s spelstil sticker ut känns det dumt att misstänka henne för just spelstilen, hade känts bättre om det var pga något annat. Det behöver förstås inte betyda att du självklart är ulv, men det var det starkaste jag hade att gå på.
Jag skulle behöva en egen korrekturläsare:
Jag menar inte den som får ut en god i allmänhet - utan just att hon lag den avgörande rösten.