Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kollade just efter, jag har de attribut som krävs för att tillhöra det manliga könet, skall läsa igenom diskussionen och se om jag kan tillföra något![]()
Jag tänkte precis likadant.
Jag tog det som ett smart trollskämt.Jag tänkte precis likadant.
Nja. Om personen inte läst tråden så kanske det är på allvar...Jag tog det som ett smart trollskämt.
Men blir bestört över att några gillar. Om det inte är skämtet i det de reagerar på.
Jag tog det som ett smart trollskämt.
Men blir bestört över att några gillar. Om det inte är skämtet i det de reagerar på.
Men varför tycker du att det är nödvändigt att ropa in män?Nu tycker jag att ni är lite onödigt elaka faktiskt. Booknook är en vän till mig och vi pratade om diskussionen som var här i tråden och jag bad honom kika in och se om han hade något att tillföra eftersom det mest är kvinnor som skriver och läser här på Bukes. Det var lite sent i går så han ville läsa ikapp innan han svarade och sa något som inte hade med saken att göra.
Man måste inte utgå från det värsta direkt![]()
När tråden tog fart i nutid så handlade den om mäns föreställningar om kvinnors sexualitet o deras föreställningar om skillnaderna mellan mäns o kvinnors sexualitet.Men varför tycker du att det är nödvändigt att ropa in män?
Diskussionen handlar ju om kvinnors sexualitet, varför är det ett problem för dig att det främst är kvinnor som diskuterar?
Män kan knappast tillföra någon nödvändig specialkunskap här.
Men varför tycker du att det är nödvändigt att ropa in män?
Diskussionen handlar ju om kvinnors sexualitet, varför är det ett problem för dig att det främst är kvinnor som diskuterar?
Män kan knappast tillföra någon nödvändig specialkunskap här.
Fast jag syftade inte på trådstarten nu utan den efterföljande diskussionen. visst att alla är välkomna att diskutera men att aktivt bjuda in just män? Det blir ju jättekonstigt.Det handlar väl inte bara om kvinnors sexualitet?
Det handlar väl om sexualitet i allmänhet och jag tycker det vore att förringa trådstarten att inte säga att det handlar om mäns sexualitet
Jag är väl medveten om vad diskussionen handlar om. Men varför bland annat du ansåg att det var nödvändigt att bjuda in just män är helt obegripligt för mig.När tråden tog fart i nutid så handlade den om mäns föreställningar om kvinnors sexualitet o deras föreställningar om skillnaderna mellan mäns o kvinnors sexualitet.
Fast jag syftade inte på trådstarten nu utan den efterföljande diskussionen. visst att alla är välkomna att diskutera men att aktivt bjuda in just män? Det blir ju jättekonstigt.
Jag är väl medveten om vad diskussionen handlar om. Men varför bland annat du ansåg att det var nödvändigt att bjuda in just män är helt obegripligt för mig.
Eller nej, det är väl inte obegripligt alls egentligen. Bara ytterligare ett bevis på hur skevt vårt samhälle är, när inte kvinnor blir betrodda att diskutera sin egen sexualitet utan att någon känner sig manad att bjuda in de manliga "experterna". Vad har det ens tillfört?
Bara ännu fler män som tror sig veta mer om kvinnor än vad kvinnor själva gör.
Det är fan äckligt.
Ja det är fan äckligt när kvinnor inte blir trodda av de två drivande manliga (visade sig ej så unga) skribenterna i tråden när vi skrev om att pippa som kaniner i början av en relation. Själv tycker jag att både @Oldie o @sjoberga s inlägg var både upplysande o relevanta för ämnet.Fast jag syftade inte på trådstarten nu utan den efterföljande diskussionen. visst att alla är välkomna att diskutera men att aktivt bjuda in just män? Det blir ju jättekonstigt.
Jag är väl medveten om vad diskussionen handlar om. Men varför bland annat du ansåg att det var nödvändigt att bjuda in just män är helt obegripligt för mig.
Eller nej, det är väl inte obegripligt alls egentligen. Bara ytterligare ett bevis på hur skevt vårt samhälle är, när inte kvinnor blir betrodda att diskutera sin egen sexualitet utan att någon känner sig manad att bjuda in de manliga "experterna". Vad har det ens tillfört?
Bara ännu fler män som tror sig veta mer om kvinnor än vad kvinnor själva gör.
Det är fan äckligt.
Att folk deltar i en diskussion för att de tycker att diskussionen är intressant är inget konstigt alls. Men när någon ska delta för att han är man, som representant för män, då blir det mest larvigt. Och så jäkla stererotypiskt.Nu tycker jag att ni är lite onödigt elaka faktiskt. Booknook är en vän till mig och vi pratade om diskussionen som var här i tråden och jag bad honom kika in och se om han hade något att tillföra eftersom det mest är kvinnor som skriver och läser här på Bukes. Det var lite sent i går så han ville läsa ikapp innan han svarade och sa något som inte hade med saken att göra.
Man måste inte utgå från det värsta direkt![]()
Att folk deltar i en diskussion för att de tycker att diskussionen är intressant är inget konstigt alls. Men när någon ska delta för att han är man, som representant för män, då blir det mest larvigt. Och så jäkla stererotypiskt.
![]()