Ja han ser så himla vaken ut, en riktig modell! Aldrig varit ett pudelfan men din vovve är nog ett undantagTack så jättemycket
Han är rätt tacksam att fota förutom att han är svart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja han ser så himla vaken ut, en riktig modell! Aldrig varit ett pudelfan men din vovve är nog ett undantagTack så jättemycket
Han är rätt tacksam att fota förutom att han är svart
Ja han ser så himla vaken ut, en riktig modell! Aldrig varit ett pudelfan men din vovve är nog ett undantag
Lite bilder från sen fotografering idag, var ganska mörkt i skogen tyvärr men ljuset är härligt
Vad var det för objektiv och kamera du har?Lite bilder från sen fotografering idag, var ganska mörkt i skogen tyvärr men ljuset är härligt
Vad var det för objektiv och kamera du har?
Jag har en Nikon D5100 och ett Nikon DX 18-105 objektiv...? Vet inte riktigt hur man ska läsa det.
Allt som allt står det Nikon DX, AF-S NIKKOR 18-105mm 1:3.5-5.6G ED
Vill supergärna uppgradera till något som tillåter ett sånt skärpdjup som dina bilder har - hunden i fokus, men supersuddig bakgrund. Det klarar inte mitt objektiv av, oavsett inställningar. (Om jag inte missat något helt..)
Trött valp efter en ny dag med många nya intryck, bus och skogsprommis.