Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Det känns verkligen igen! Är glad att Ruffe inte är rädd för dammsugaren..Haha så fint @Dammtuss
När vi varit på stranden och Svansson torkar så brukar det vara streck efter honom så det ser ut som om det skett ert mord eller något och polisen varit där och målat runt om liket
Inte världens bästa kvalité då det var sjukt mörkt i skogen förutom solens guldiga strålar. Men shit va roligt det är att experimentera med ljuset, gillar den första bilden starkt. Tyvärr hann jag inte ta fler innan den gick ner helt bakom träden...
Min lilla skit har blivit skendräktig och har valt ut sin avkomma. Likheten är slående.
Min lilla skit har blivit skendräktig och har valt ut sin avkomma. Likheten är slående.
Detta var nog det roligaste jag läst på hela veckan!Hahaha! Den är ju jättesöt!
Min tik har en zombie-docka som avkomma varje gång hon blir skendräktig så hämtar hon denna... den är skitful, men hon älskar att den låter när hon trycker med nosen på den. "Brrrraaaainsss, brainsss... dun, dun duuuuun! * scary zombie-musik*".
Det finns iaf en duktig bukefalist i Norrköping, men hon hänger inte här i hundforumetoch var är alla duktiga fotografer i Norrköping då - jag behöver nya foton på mina hundar
Men åh! Du tar nog de sötaste bilderna. Inte så svårt kanske med en sådan gullegrisMåndagsklippning och tvätt!
Men åh! Du tar nog de sötaste bilderna. Inte så svårt kanske med en sådan gullegris