Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ute på bus!
IMG_20160825_132032_zpsukeiph44.jpg

Film.. igen :o Hoppas nån orkar kolla!
Är så himla stolt över honom, börjar nästan fundera på att träna lite rallylydnad och se hur det funkar också! :)

Ska man vara petig så hade jag velat ha hans huvud mer i marken, men han har iallafall slutat sprattla så mycket med benen :D

Vi var ute några dar på vandring, och hundarna älskade det såklart! Och matte och husse blev glatt överaskade över hur duktiga de var, monstren skötte sig faktiskt 90 % av tiden för en gångs skull:D
DSC05710_zpsf3tosxzh.jpg

DSC05449_zpsxpkwrcai.jpg

Labben är nästintill omöjlig att få några vettiga bilder på! Han brukar bara vara som ett streck över bilden:laugh: Så blev tyvärr inte fina fjällbilder på honom. ( Av blicken att tyda på bilderna, är jag rätt säker på att jag lockade på honom med någon form av godsak för att få honom att sitta still..)
DSC05446_zpsngmffjgo.jpg

Hans prioriteringar låg dock mest på att hitta, och hoppa i alla vattenhål som fanns uppe på fjällen:laugh:
DSC05557_zpsc61izhi9.jpg

@pepp Jag måste fråga, visst har du laddat upp en bild på din herr Pudel med fluga?
Kommer du ihåg var du köpt flugan? Känner att det är ett måste till min kompis pudel.. ;)

@pepp Jag måste fråga, visst har du laddat upp en bild på din herr Pudel med fluga?
Kommer du ihåg var du köpt flugan? Känner att det är ett måste till min kompis pudel.. ;)

Jo ganska nyligt :) ett orange!
Det är dessvärre köpt i Portugal, kan kolla sen om jag hittar nåt märke på det. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 165
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 492
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar