Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finaste vovvarna ute på landet
Och så bildbevis på att Benji inte är världens bästa modell
Haha ja, hon fick inte kommentaren "stora, slarviga öron" på utställning för intet Min lilla DumboVilka öron hon har för att vara en Aussie! Så söt.
Slarviga öron? Kan ju varit det sötaste uttrycket jag hörtHaha ja, hon fick inte kommentaren "stora, slarviga öron" på utställning för intet Min lilla Dumbo
Ja inte kunde jag bli speciellt arg eller besviken Mamma är också djupt road av uttrycket, nämner det rätt ofta.Slarviga öron? Kan ju varit det sötaste uttrycket jag hört
Om jag någon gång har vägarna förbi dig så kan jag lova att du får en påhälsning Han verkar så fantastisk!@Killaloe
Tack snälla
Jag önskar att du kunde se honom i verkligheten. Han är ett sånt charmtroll
Och dig har jag saknat förresten
Om jag någon gång har vägarna förbi dig så kan jag lova att du får en påhälsning Han verkar så fantastisk!
Och tack Har varit på hundlös semester i en vecka - helt galet och en konstig känsla eftersom det är första gången under våra år ihop som jag lämnar Svansson så många dagar
Omslagspojke till "Catcher in the Rye"
Råkade kasta bollen åt fanders igår, men Ammo var duktig och hittade den - dessutom passade han på att posera lite. Matte ångrade att hon inte hade systemkameran med ut, men det där får duga
Bild?
Sitta och hoa lite apellplan! Nej inte tjock hund däremot extremt fluffig. Han är en Fluffcoated Retriever
Ameeeeeh, himla länktjofräs.Bild?
Ahh linkfail!Bild?