Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va, menar du något annat? :confused::D

Jag har inte träffat en enda golden som inte försökt stirra ut mig så pass mycket att det känns som att jag själv kommer att förvandlas till en matbit :D:angel:

Du menar att de goldens jag träffat varit representativa och jag ska vara glad att jag trots allt fick behålla min mat i närheten av dem? :cautious:

/kattmänniskan

Det var precis så jag menade.
Är den inte matgalen är det nog ingen golden
Jag skulle sträcka mig så långt som att det inte ens är en någon annan typ av retriever om den inte är matgalen samt ser svältande ut så fort något ätbart kommer inom en mild radie :grin:

Otroligt söt liten gyllenpäls du hittat :love: har du lust att berätta vart han kommer ifrån? :) (typ via PM :D)

Han är så mjuk och underbar, lille Tygo. Kan en valp vara perfekt, så är han det. Han har visat alla de rätta egenskaperna som vi önskar hos en hund. Men tiden går alldeles för fort och han växer...
(Schapendoes, 14 veckor gammal)

Yrjas%20unge%205%201%20of%201-64_zpsnzu936bk.jpg

Yrjas%20unge%205%201%20of%201-42_zpsqckynrbw.jpg

Yrjas%20unge%205%201%20of%201-66_zpsapfb3k8w.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 168
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar