Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är allt svårslagna .Goldenvalpar måste ju vara bland det sötaste
Det här är ju beklagligt. Att ni ska få hem ett djur som ser ut sådär, hur ska ni kunna säga nej till den. Kollar den med de där ögonen så övertalas man till allt
Hehe jadu. Även om jag haft 3 innan så smälter man likförbannat fortfarande ❤Det här är ju beklagligt. Att ni ska få hem ett djur som ser ut sådär, hur ska ni kunna säga nej till den. Kollar den med de där ögonen så övertalas man till allt
Vadå? De är väl inte så mattokigaSpeciellt att ge den mat eftersom den håller på att svälta ihjäl... även om det var 5 sekunder sedan den fick mat
Supersöt @Rugge
Vadå? De är väl inte så mattokiga
Vadå? De är väl inte så mattokiga
Va, menar du något annat?
Jag har inte träffat en enda golden som inte försökt stirra ut mig så pass mycket att det känns som att jag själv kommer att förvandlas till en matbit
Du menar att de goldens jag träffat varit representativa och jag ska vara glad att jag trots allt fick behålla min mat i närheten av dem?
/kattmänniskan
Kanske, jag har nog bara träffat fel goldens
Det var precis så jag menade.Va, menar du något annat?
Jag har inte träffat en enda golden som inte försökt stirra ut mig så pass mycket att det känns som att jag själv kommer att förvandlas till en matbit
Jag skulle sträcka mig så långt som att det inte ens är en någon annan typ av retriever om den inte är matgalen samt ser svältande ut så fort något ätbart kommer inom en mild radieDet var precis så jag menade.
Är den inte matgalen är det nog ingen golden