Vad tycker Santo om lillebror?
Att han är rolig att leka med men han sköter sig över förväntan och delar gärna med sig av sin mat osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker Santo om lillebror?
Vad var det för objektiv och kamera du har?
Jag har en Nikon D5100 och ett Nikon DX 18-105 objektiv...? Vet inte riktigt hur man ska läsa det.
Allt som allt står det Nikon DX, AF-S NIKKOR 18-105mm 1:3.5-5.6G ED
Vill supergärna uppgradera till något som tillåter ett sånt skärpdjup som dina bilder har - hunden i fokus, men supersuddig bakgrund. Det klarar inte mitt objektiv av, oavsett inställningar. (Om jag inte missat något helt..)
Jag älskar min valp, jag älskar min valp, jag älskar min valp.
TRE gånger duschade jag honom förra veckan pga. rullat i bajs.
Han började denna härliga måndagen på detta sätt:
Så. En dusch igen då.
Han har ju kul iallafall. Men fy vad han luktar, trots en dusch så luktar det äckellera fortfarandeJag tycker att han verkar vara helgo
Det finns tillfällen då jag är extra glad över mina korthåriga hundar - som t ex när jag läser sånt här dåHan har ju kul iallafall. Men fy vad han luktar, trots en dusch så luktar det äckellera fortfarande
Han var rätt gratis där en stund
Sååå synd du inte bor nära Norrköping - jag har 3 hundar att öva påAlltså - nu kommer jag tillbaka igen haha... Så himla roligt att fota!!!
Även om min hund är otroligt tacksam att fotografera, börjar det bli lite långtråkigt Finns det någon i mitt område (Trollhättan med omnejd.. typ?) som har hund som vill bli fotad? VILL ÖVA
Alltså - nu kommer jag tillbaka igen haha... Så himla roligt att fota!!!
Även om min hund är otroligt tacksam att fotografera, börjar det bli lite långtråkigt Finns det någon i mitt område (Trollhättan med omnejd.. typ?) som har hund som vill bli fotad? VILL ÖVA
Sååå synd du inte bor nära Norrköping - jag har 3 hundar att öva på
Jag kände samma som du @nordingran och la ut en efterlysning i en trevlig hundgrupp på Facebook och ny har jag typ 30 hundar att fotografera
Så, hett tips om du är med i någon sådan grupp och fråga där
JaaaaaaHör av mig om jag har vägarna förbi - Norrköping känner jag till litegrann och bilar ju ganska ofta till Stockholm via jkpg-vägen!
Ja men precis. Jag är med i en som har extremt lågt i tak och för hundtöntar så det är en väldigt lugn och städad grupp vilket gjorde att det kändes okej. Jag hade även kunnat gjort något liknande i min rasgrupp på fb, fast det är ju tråkigt att bara fota samma rasSmaaart!! Bara en vanlig hundgrupp alltså? Låter inte helt fel
Jag älskar min valp, jag älskar min valp, jag älskar min valp.
TRE gånger duschade jag honom förra veckan pga. rullat i bajs.
Han började denna härliga måndagen på detta sätt:
Så. En dusch igen då.
Jag tror att jag har sagt det förut men det är något med hur du komponerar dina foton som är helt magiskt.
Har du vägarna förbi Göteborg har jag två.Även om min hund är otroligt tacksam att fotografera, börjar det bli lite långtråkigt Finns det någon i mitt område (Trollhättan med omnejd.. typ?) som har hund som vill bli fotad? VILL ÖVA