Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Från morgonpromenaden idag strax efter kl 6 :) Himlen var så fin men mobilkameran fångade i rätta färgerna. Men den blev lite fin ändå.

14237691_10207211267506971_290516936861829971_n.jpg

Reaktionen när jag ropar "Morot!" :D Svansson är fullt normal..

dShmeMZ.jpg

Och igår var jag ute och fotograferade en annan hund, vilket Svansson inte uppskattade det minsta. Han skulle ställa sig framför mig, puttade på mig och skulle absolut vara med i bild. Så jag fick utöka min samling av Svanssonbilder med några fler även om det inte riktigt var meningen :D
PaaHAdy.jpg

Vart hostar folket sina bilder numera? Vill inte ha photobucket. Kör mest FB och instagram numera, men vill ha ngt som inte sabbar kvalitén lika mycket.

Nu påminner ni ju mig om att jag skulle starta en tråd med hundfototips :p Det får dock vänta tills jag blivit frisk från min förkylning och hjärncellerna vaknat igen... Ni som vill att jag skapar en sådan tråd får gärna skicka PM med saker som ni vill att jag tar upp i en sådan tråd, blir lite lättare att veta vad jag ska skriva om då.

Nu påminner ni ju mig om att jag skulle starta en tråd med hundfototips :p Det får dock vänta tills jag blivit frisk från min förkylning och hjärncellerna vaknat igen... Ni som vill att jag skapar en sådan tråd får gärna skicka PM med saker som ni vill att jag tar upp i en sådan tråd, blir lite lättare att veta vad jag ska skriva om då.
Vi vill veta allt så det är bara att börja skriva. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 165
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 490
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?