Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När sambon nattar bebis och brukshunden är sjukskriven, så tar jag och Sigge en springtur och avslutar med kvalitetstid på en sten :heart

DSC_1380_zpsue1fdizk.jpg

I vardagen är han verkligen den perfekta hunden. Så smidig, hänger med utan strul/drag/skall och springer lös. Behöver inte ens bry mig när det hoppar upp ett rådjur en liten bit bort på hygget.

Men åh, det är ju samma som jag har :'D Vad gör jag för fel?? Vad har du för inställningar?

Det är min sambo som fotar och han kör enbart manuellt så inställningarna varierar ju beroende på väder, ljus osv. Men han har rätt många olika objektiv också. Minns inte vilket han använde till just dom här, tror det kan ha varit hans 70-200 eller tamron 150-600.

Det är min sambo som fotar och han kör enbart manuellt så inställningarna varierar ju beroende på väder, ljus osv. Men han har rätt många olika objektiv också. Minns inte vilket han använde till just dom här, tror det kan ha varit hans 70-200 eller tamron 150-600.
Ah, bättre objektiv än jag har. Förklarar ju en del :P

En tur till stranden med svärmor! 2 whippar, en rottis och 4 frallor :D någon frågade om det var hunddagis :angel:
Har en vän som haft upp till 5 stycken hundar, hon fick jämt frågan om hon hade hunddagis eller var hundrastare. Det senare har jag visserligen fått höra med bara två hundar, vid tre är den nästan given så där omkring verkar den magiska gränsen gå.

Han är en grym fotograf, det går inte att komma ifrån. Och sen brukar jag agera fotoassistent och det går inte att komma ifrån att det är enklare att få schyssta aktionbilder om man har någon som kan hjälpa till att få hundarna att springa i bra riktning mot kameran osv. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 165
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 490
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Kalla hamburgare