Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefina bilder som vanligt Meen det kanske är dags att göra rent kameran lite?
Jättefina bilder som vanligt Meen det kanske är dags att göra rent kameran lite?
Vad är det som får dig att tro det? Jag har fortfarande kvar min Nikon D80 som köptes... 2007 tror jag. Den är testad för att klara 50k exponeringar, brukar enligt någon hemsida klara 60-70k. Min har gått över 150k och fungerar fortfarande utmärkt, och jag har INTE varit överdrivet rädd om den heller, den har ramlat ner i betonggolv, råkat slängas in i väggar osv. Börjar tro att den är odödlig Nu används den inte eftersom jag har bättre kameror, men det går utmärkt att använda den om jag vill.Haha, försöka duger! Fast jag har en känsla av att den egentligen sjunger på sista versen. Vi får se om det inte blir en ny när sjukskrivningen är över. ^^
Vad är det som får dig att tro det? Jag har fortfarande kvar min Nikon D80 som köptes... 2007 tror jag. Den är testad för att klara 50k exponeringar, brukar enligt någon hemsida klara 60-70k. Min har gått över 150k och fungerar fortfarande utmärkt, och jag har INTE varit överdrivet rädd om den heller, den har ramlat ner i betonggolv, råkat slängas in i väggar osv. Börjar tro att den är odödlig Nu används den inte eftersom jag har bättre kameror, men det går utmärkt att använda den om jag vill.
Åh, den har stora problem med sin zoom och sitt fokus och är inte rädd för att tala om det heller. Där ska man snabbt dra upp den för en ögonblicksbild och får ett "zoom error" eller ett "Turn the camera off and on again" i ansiktet istället. Det går visserligen oftast över om man slår den mot handflatan ett par gånger, men den har helt klart issues. ^^
Jag har verkligen inte varit snäll med den heller, så om den börjar vara trött på livet ska Lumix inte få några klagomål från mig. Men vi får väl börja med en rengöring. Ehum. XD
Låter som att det kan vara objektivet?
Någon gång ska jag nog våldgästa dig och tvinga dig att fota TinjaOch några till "icke springbilder"
Haha! Du bor ju nära (om inte buke ljuger om din bostadsort) så det är nog lätt gjort i så fallNågon gång ska jag nog våldgästa dig och tvinga dig att fota Tinja