Bor i Täby, har för mig att du också bor i Norrort? Skulle gärna ses någon gång!Haha! Du bor ju nära (om inte buke ljuger om din bostadsort) så det är nog lätt gjort i så fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor i Täby, har för mig att du också bor i Norrort? Skulle gärna ses någon gång!Haha! Du bor ju nära (om inte buke ljuger om din bostadsort) så det är nog lätt gjort i så fall
Underbar bild!!!Däckade efter bus och lunch förut idag!
Roligt att se en Magyar! Är själv sugen på att skaffa en och nu när jag fick se så fina bilder på en blev jag bara mer sugen.Och några till "icke springbilder"
Stämmer bra! För tillfället så har du nog mer tid än mig (jag jobbar inte alls mycket just nu och har inga hundaktiviteter inplanerade närmsta månaden), så det är bara att hojta till med förslag på när vi ska ses och vad vi ska hitta påBor i Täby, har för mig att du också bor i Norrort? Skulle gärna ses någon gång!
Du får se till att komma med och titta på riktigt någon gång!Jag kan titta hur länge som helst på alla snabba långnosar. Underbart
@Red_Chili
Åh, hur kommer det sig att du är sugen på just magyar? Jag har mest sett dem på håll innan, så det var mycket intressant att få se en på nära håll igårRoligt att se en Magyar! Är själv sugen på att skaffa en och nu när jag fick se så fina bilder på en blev jag bara mer sugen.
Såg dem i en historiebok för flera år sedan, men jag är sugen på en vinthund som kan gå LC, har ju en whippet men intresset att jaga är inte så stort och sedan vill jag inte ha en whippet till av olika anledningar. Jag vet inte riktigt vad det är som gjorde att jag är helt såld på Magyaren, de är otroligt vackra hundar, gillar att de har ett sådant "kraftfullt" uttryck och sedan tycker jag bara att rasbeskrivningen stämmer bra in på vad jag vill ha hos min nästa vinthund. Tycker det är en väldigt intressant ras, synd bara att jag inte har fått träffa någon än.Stämmer bra! För tillfället så har du nog mer tid än mig (jag jobbar inte alls mycket just nu och har inga hundaktiviteter inplanerade närmsta månaden), så det är bara att hojta till med förslag på när vi ska ses och vad vi ska hitta på
Du får se till att komma med och titta på riktigt någon gång!
Åh, hur kommer det sig att du är sugen på just magyar? Jag har mest sett dem på håll innan, så det var mycket intressant att få se en på nära håll igår
De senaste bilderna på Svansson:
Svansson jagar krabba (gick sådär)
Svansson spanar på jordhögar i solnedgång
Svansson har pallat äpple på promenaden men vägrar erkänna när jag frågar vart äpplet är.
Svansson posar snällt, men jag kan svära på att jag hörde honom sucka inombords
Fjantgolden är fenomenala ibland alltsåHan är så fin
Jag vill ha en vit goldenfjant nån gång.
Nä, inte en jaktgolden, en fjantgolden
TackSå himla himla söt @Rugge Guldklimpar är fantastiska!