Monsters "backa upp på kloss"-beteende har tagit en... intressant vinkling.
I själva verket har vi tränat på "balansera på två ben" hela tiden. Så det så.
Den där hunden alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Monsters "backa upp på kloss"-beteende har tagit en... intressant vinkling.
I själva verket har vi tränat på "balansera på två ben" hela tiden. Så det så.
montera bara längre ben på den där så är du välkommen med på dobbisaktiviteterMin "mini-dobber" är snart 8 månader. Huj vad tiden går
12963689_10153682683311775_9139952157568980927_n by heffalklumpens, on Flickr
montera bara längre ben på den där så är du välkommen med på dobbisaktiviteter
Dom korta benen kompenserar hon med en envishet och hårdhänthet som en bullterriermontera bara längre ben på den där så är du välkommen med på dobbisaktiviteter
Prick som prick Jag ser ingen skillnad...Samma ras, två helt olika typer
Brukar vara så. Är man inte insatt i en ras ser man inte skillnad. För mig ser det ut som två olika raser Kolla bla på överlinjen och bakbensvinklarna. Eller, kolla på hela hunden..Prick som prick Jag ser ingen skillnad...
Brukar vara så. Är man inte insatt i en ras ser man inte skillnad. För mig ser det ut som två olika raser Kolla bla på överlinjen och bakbensvinklarna. Eller, kolla på hela hunden..
Svart boll med tunga, svart boll med tunga och svart boll med tungaDet är som med de här 3 schipperkerna. Fick ofta frågan hur jag såg skillnad på dem. Jag tycker de är mer olika än lika.
Svart boll med tunga, svart boll med tunga och svart boll med tunga
Jag får ofta frågan hur vi ser skillnad när vi släpper ihop en flock dalmatiner. Eh, på riktigt? Alla har sin egen specifika teckning. Tio svarta labbar är liksom.. Tio svarta hundar.