Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar bli piggare efter magsjukan jag åkte på i måndags så hundarna fick busa medan jag satt i gräset

received_10209571056900299_zpsfzxvkeht.jpeg

received_10209571056740295_zpszjmwvvwv.jpeg

received_10209571056820297_zpsotrfg7o0.jpeg

Det är tydligen ett naturligt att tänka så. (Eller något dylikt.) Det är därför man vill "klämma" söta saker, på grund av att vi inte vet hur vi ska hantera känslan så är vår första instinkt är att döda. :idea:

Jaa jag har också hört det! Något slags överslagsbeteende för att balansera känslorna typ. För mycket * MIIIIHIHI SÖÖÖT* måste ha lite *WAAAH MORD* så hjärnan inte exploderar.

Så utspelar det sig iaf i mitt huvud.

Idag har vi varit på sheltieträff, otroligt många fina hundar! Även Milous tre syskon kom och de var hur kul som helst! Efter promenad och fika med de övriga hundarna så gick vi iväg en bit så de fick busa lite, fina vovvarna :love: Lyckades även ta en bild med alla sittandes bredvid varandra, det är inte lätt haha!
5_zpsfowurfhr.jpg

11_zpsqfohsolh.jpg

10_zpsr0flyla8.jpg

9_zpsmjjqwra2.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 120
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 215
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 526
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 886
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar