Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att min Vega är SSÅÅÅÅ jävla fett bra, så bra, så bra!:love:
Nyss fyllda 1 år, på sin tredje officiella utställning så slog hon bland annat en internationell champion och kammade hem BIR titeln, sitt första cert och inte nog med det, kvalificerade sig till Crufts nästa år!!!! :eek::bump:
*Skryt, skryt, skryyyyt!* ;)

vegakopia.jpg

Så jävla söt när hon är pluttig, haha!
IMG_9594.jpg

För att min Vega är SSÅÅÅÅ jävla fett bra, så bra, så bra!:love:
Nyss fyllda 1 år, på sin tredje officiella utställning så slog hon bland annat en internationell champion och kammade hem BIR titeln, sitt första cert och inte nog med det, kvalificerade sig till Crufts nästa år!!!! :eek::bump:
*Skryt, skryt, skryyyyt!* ;)

vegakopia.jpg

Så jävla söt när hon är pluttig, haha!
IMG_9594.jpg
Inte illa för en liten slyngel:eek::D
Grattis!!:up:

GRATTIS! Hon är så läcker!
Tack så himla mycket, jag kan inte fatta det, hände det verkligen? Ska vi till Crufts?! :eek::D

Inte illa för en liten slyngel:eek::D
Grattis!!:up:
Men eller hur, hur gick det där till liksom? :D Hon blev 1 år den 1 januari, så hon är ju rena rama snorvalpen. Visst så är hon ju väldigt färdigutvecklad för sin ålder, men ändå. Att slå en int. champion... Wow.

Men tack så mycket, har fortfarande lite svårt att tro på det, men jag är SÅ glad!:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 793
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 023
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj