Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att min Vega är SSÅÅÅÅ jävla fett bra, så bra, så bra!:love:
Nyss fyllda 1 år, på sin tredje officiella utställning så slog hon bland annat en internationell champion och kammade hem BIR titeln, sitt första cert och inte nog med det, kvalificerade sig till Crufts nästa år!!!! :eek::bump:
*Skryt, skryt, skryyyyt!* ;)

vegakopia.jpg

Så jävla söt när hon är pluttig, haha!
IMG_9594.jpg

För att min Vega är SSÅÅÅÅ jävla fett bra, så bra, så bra!:love:
Nyss fyllda 1 år, på sin tredje officiella utställning så slog hon bland annat en internationell champion och kammade hem BIR titeln, sitt första cert och inte nog med det, kvalificerade sig till Crufts nästa år!!!! :eek::bump:
*Skryt, skryt, skryyyyt!* ;)

vegakopia.jpg

Så jävla söt när hon är pluttig, haha!
IMG_9594.jpg
Inte illa för en liten slyngel:eek::D
Grattis!!:up:

GRATTIS! Hon är så läcker!
Tack så himla mycket, jag kan inte fatta det, hände det verkligen? Ska vi till Crufts?! :eek::D

Inte illa för en liten slyngel:eek::D
Grattis!!:up:
Men eller hur, hur gick det där till liksom? :D Hon blev 1 år den 1 januari, så hon är ju rena rama snorvalpen. Visst så är hon ju väldigt färdigutvecklad för sin ålder, men ändå. Att slå en int. champion... Wow.

Men tack så mycket, har fortfarande lite svårt att tro på det, men jag är SÅ glad!:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 567
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 969
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
94 95 96
Svar
1 901
· Visningar
132 079
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 881
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17