Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aysu fick gå i djup snö idag, eller ja, så djup snö som det nu finns här Efter en långpromenad där några kilometer blev ute på fält med orörd snö så var hon i alla fall nöjd och glad. Hoppas på att kunna fotografera henne i dagsljus snart.
Fin overall med bra refexer
Overallen är helt fantastisk! Hon har dock ett täcke över, så att det blir mer reflexer än de som är på bara overallen, men det syns nog dåligt i filmen eftersom allt är mörkt
Här går det att se hur overallen är utan täcket på
Vad är det för märke på den?
Även om mina är mycket mindre är e ju ganska lika i kroppstyp.
Världshistoriens sämsta fotograf har varit i farten igen... Blev dock så nöjd med nya wp-selen att jag lägger upp ett par bilder ändå, trots den närmast meningslösa bildkvaliteten.
Monster är inte van vid att dra "solo", så att få honom att jobba för kameran med mig på avstånd som bara dirigerar funkade inget vidare...
Och de chanser jag faktiskt fick att fånga honom i arbete kunde jag givetvis inte förvalta! Tar med den här ändå eftersom vinklarna i alla fall syns någorlunda...
Jag är faktiskt rätt nöjd med den här selen. Vinklarna känns äntligen lite vettigare, men den över nacken blev nog lite för vid egentligen. Tror dock att med bredare band och tjockare vaddering - vilket den här selen helt enkelt var tänkt att vara en modell för - kommer det jämna till sig så att säga. På bilden ovan har han klivit över en av benremmarna, men den håller annars god frihet åt både axlarna och bakbenen.
Drog med ca 20kg kedjor idag (vilket blev ungefär 8-10kg släpvikt på det underlaget vi gick på), och Monster verkade tycka selen var riktigt bekväm. Tänker nöja mig med den här selen ett tag, tills jag sett om jag vill ändra på nåt mer i alla fall. Till sådana här vikter duger den ju utan problem.
Tycker dock att gamla selen var bra mycket snyggare... Men den hade blivit ändrad, flyttad, micklad, klippt, lappad och krånglad med så mycket att det inte funkade att försöka ändra den en gång till. Dags att starta på ny kula! ...som tyvärr blev beige.
Ja, tjockare vaddering eller bredare band är nog en bra idé, annars kan det göra ont när det blir tyngre. Och om jag jämför med Billys sele så går den djupare ner fram, Monsters sitter lite mer "på halsen", ser det ut som. Har du mätt enligt rekommendationerna och instruktionerna så är det säkert bra
Jag blir lite knäpp på bröstremmen, jag håller helt med om att den ser ut att gå för högt upp men jag har känt på den tusen gånger och den vilar mot bröstbenet... Jag fattar inte riktigt hur det går ihop, han är ju knappast deformerad på något sätt!