Härligt det såg ut!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt det såg ut!!
Nu har jag skickat länk till er som ville ha hjälp med att förstå sig på kameran och ta bättre bilder Om jag glömt någon, hojta till!
Jag vill gärna ha länken också!Nu har jag skickat länk till er som ville ha hjälp med att förstå sig på kameran och ta bättre bilder Om jag glömt någon, hojta till!
Hm, jag hade nog inte tänkt igenom det här - nu har jag ju ingen ursäkt längre!
Jag vill gärna också ha!Nu har jag skickat länk till er som ville ha hjälp med att förstå sig på kameran och ta bättre bilder Om jag glömt någon, hojta till!
Nu har jag skickat länk till er som ville ha hjälp med att förstå sig på kameran och ta bättre bilder Om jag glömt någon, hojta till!
Jag vill gärna ha länken medNu har jag skickat länk till er som ville ha hjälp med att förstå sig på kameran och ta bättre bilder Om jag glömt någon, hojta till!
Jag fotar också alltid manuellt, lider för närvarande av att kamerahuset behöver kalibreras och objektivparken uppdateras. Det blir helt enkelt inte bra bilder med gamla dåliga objektiv Fasen att det ska vara så dyrt!