Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får skaffa pingla på honom!
@AraSlei Åh det är så snyggt med hundar i arbetsform! !
Hon är i jättefin form @AraSlei! OCH har världens sötaste öron!
Jag har funderat på det! Men tycker det känns elakt mot hunden att ha en sådan högljudd som typ stående fågelhundar har. Kanske en kattpingla?
@AraSlei, hon är så fin din tik! Skulle du komma till stora sthlm nästa helg? Jag vill se henne live någon gång
Tack!
Ja, men jag kommer nog bara som besökare.. Det är jakt som gäller på lördag, men jag hoppas kunna ta mig dit en sväng på söndag. Vilken dag skulle du ställa?
Vi får ta en playdate
Ställer på söndagen och kommer "bo" vid salukiringen då. Du får gärna komma och säga hej om du hinner och hittar :P
Playdate låter jättekul!
Ååååååååhhhhhhhhhhhh!!!!Idag har vi haft det oförskämt bra.
Fyra valpar på 7½ vecka var här för att miljöträna lite Otroligt trevliga, nyfikna, sociala och framåt trots att de premiäråkt bil, var inne i ett nytt hem, träffade nya människor, massa nya djur, lösa på en ny gård, nya hundar... Och häftigast av allt är nästan att det på hela dagen inte skedde en enda olycka inne. Däremot kissade de duktigt det första de gjorde när de kom ut! Smarta border collies (4 bilder lånade av uppfödaren)
Ja, inte annat än att man blir lätt valpsjuk Håll tummarna för att deras kusiner föds problemfritt om 3 veckor, och att det blir en tik till mig då!Ååååååååhhhhhhhhhhhh!!!!