Senast tagna bilden del VI

10409425_10152425431243666_5392734228045298887_n.jpg
Vilken fantastisk bild! :love:

@MiniLi - men nej, så där söt FÅR man inte vara!

Då har vi tränat LC igen! Var över ett år sedan sist när William kom 3:a bland nybörjarna på Västras KM där alla får vara med och tävla. Han är långbent, lätt och oerhört snabb! Melvin pudeln sprang faktiskt HELA sträckan första gången på filmen är det andra loppet och han orkade 2/3 men han sprang fort-grymt jobbat!! Sen satte han sig och väntade på matte och när jag berömde honom busade han runt som en stolle haha!
Det tar en stund innan vi börjar springa men lyssna på kommentarerna haha!

För en gångs skull stod hundskrället både rakt (nåja, någorlunda) och stilla! I vanliga fall böjer han sig alltid som en ostkrok åt något håll när jag försökter ta en bild rakt från sidan, så även om han tyvärr står lite väl utsträckt och uppåt så räknar jag den som en win! :D

tHBOkZh.jpg

När jag först tittade på den tänkte jag "hurra, ser ut som han ändå börjat muskla sig lite bättre baktill! :up:" ... När jag tittar på den igen nu så ser han ut som samma skrangliga åbäke som vanligt. :banghead:

Hoppet är det sista som överger monstermatten, tydligen. :laugh:

Hahaha!! Vilken min på första bilden!:D:love:
Jag älskar den bilden, hon ser så underbart knäpp ut när hon springer och den där visar det så bra :p Hade 7-8 bilder tagna efter varandra där hon såg lika knäpp ut på varje bild, det här var dock den med bäst skärpa osv, därför blev det bara den som hamnade här. Även om jag är van vid att fotografera vinthundar så är just Aysu väldigt svårfotograferad, för hjälp vad snabb hon är :D

Nu var det ju väldigt "snällt" ljus här, men åh, jag gillar att man ser att hon har muskler nu :D Det är så svårt att fånga på bild, även om det är jättetydligt när man ser henne live.
1389178_721587701241488_520786162_n.jpg

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 792
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
334
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 368
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 338
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025