Senast tagna bilden del VI

10616925_256923967830615_1826437321_n.jpg

Direkt från instagram ;) Men nyaste bilden på Paxa, från igår.

Tupplur på jobbet.
Gammelkatten Wormie (senil och döv) får bo inne med oss på lunchen och om det är dåligt väder. Hon gillar att dröna med hundarna och får ofta öronen tvättade av shiban. De är så nöjda, allihop. =)

Hon gör så för att få som hon vill -ingen kan med att vara konsekvent mot en hund som ler sådär....;)

O jösses vilket sött knyte du har hittat! :love:
Glad BC? Har träffat någon BC som gör så när den är glad, ser himla kul ut.

Kl.
Min lilla härliga kelpievalp 9 veckor:
DSC_8001red.jpg

DSC_8014red.jpg

Kelpisar ska vara glada, den här kan ju till och med le :)

Ingen bild men en film på Sarek som har gjort BPH idag. Han har vuxit till sig den lille hunden! När han gjorde MH hade han 4 eller 5 på alla rädslor (men inga bestående). Idag såg det lite annorlunda ut :). Tyvärr blev det inte så bra lek idag, spengummit var blött och halkigt och då blir han lite prinsessa. Men å andra sidan så visar det hur han är en regnig dag så det är ändå rättvisande.

@Sel han är duktig bland mycket folk. Han har varit på marknad kort stund två gånger och så har han varit på blandade platser och han är väldigt lugn och fin, men okända hundar är fortfarande svårt för honom. Dock släpper rädslan fortare nu än förut så jag fortsätter att låta han träffa olika hundar och han får ta tid på sig helt enkelt :) det har ju blivit bättre så jag fortsätter. Människor är tvärt om där får man be han lugna sig lite innan han får hälsa, han e duktig med barn. Lite hoppig men det har minskat jätte mkt så är jätte nöjd ^^

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 792
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
334
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 368
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 337
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar