Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lavender Han är lite mer än 4mån nu och inte så stor faktiskt, väger 12,5kg samt är 45cm hög. Så hoppas på att han växer sakta nu och inte blir så stor Hur stor, gammal är din vackra långbening då?
Långbeningen fyller 6 månader nu i augusti. Väger 16-17kg och har alldeles för långa ben just nu.
@paradiset : Visst är de! Nu är jag naturligtvis partisk och många jyckar i just den här gruppen hade en del trivselkilon.... men de är alla sååå väldigt Shiba.
Är nog inte alls för alla. Å andra sidan har du vinthund. Steget är inte så väldigt långt.
@Lavender : Haha! ShibOR blir nog helt rätt pluralform på svenska, och en drös blev det! Tror vi var fjorton på plats. (PS. Alla shibor älskar vinthundar.)
Haha ja men vi har en shiba här där jag bor. Inte trevlig alls och min vinthund bara hatar honom och han tillbaka! Min vinthund är nog dessutom rätt icke rastypisk på en del saker. Håller sig nära och är väldigt, väldigt följsam och mjuk därför vi misstänker collie i honom rätt starkt.