Så stor är inte balkongenÄnnu värre om hon får en ponny med . Den balkongen vill jag se bild på..2 m hög tomte ihop med en kamel och en ponny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så stor är inte balkongenÄnnu värre om hon får en ponny med . Den balkongen vill jag se bild på..2 m hög tomte ihop med en kamel och en ponny
Jag försöker också hålla mig lite mer rimlig. Blir också förvånad om min tomte köper något för varje av mina ledtrådar - snälla tomten, ruinera dig inteHur vanligt är det att man ger en enda sak? Får intrycket att många köper något för varje ledtråd liksom. Det känns just nu frestande att låta det skena iväg och ge en massa saker, men jag försöker ta ett snack med mig själv och påminna mig om rimlighet Någon mer som kämpar med det?
Jag finurla ett tag och om den går i lås tycker jag är ett klockren ledtråd- lite lagom svår tycker jag. Vad mitt snälla buke-barn vet jag ju inte än hahaha .Det allra svåraste är ju ändå att komma fram till vad för ledtråd man ska skicka med.. Vill inte att det blir för lätt ju.
Jag är med första året och fick lite prestationsångest och ville pricka in allt. Men inser att två av ledtrådarna inte säger mig så mycket så jag fokuserar på de jag kan relatera till och som är mer konkreta, Jag vill ju göra tomtebarnet glad och är så rädd att det ska bli felHur vanligt är det att man ger en enda sak? Får intrycket att många köper något för varje ledtråd liksom. Det känns just nu frestande att låta det skena iväg och ge en massa saker, men jag försöker ta ett snack med mig själv och påminna mig om rimlighet Någon mer som kämpar med det?
Flera små saker eller en större är väl efter tycke och smak.Hur vanligt är det att man ger en enda sak? Får intrycket att många köper något för varje ledtråd liksom. Det känns just nu frestande att låta det skena iväg och ge en massa saker, men jag försöker ta ett snack med mig själv och påminna mig om rimlighet Någon mer som kämpar med det?
Vi sparar äggen till secret easterbunny! (då finns det ju kinderägg, dragéägg, skumägg, keramikägg, gipsvägg… så ingen allergi ska kunna stå i vägen)Flera små saker eller en större är väl efter tycke och smak.
I min värld så är det noll prestationsbedömning i det här med secret santa, det är en rolig grej och vad än man får så är det uppskattat.
Iaf från mitt håll, såvida inte tomten skickar ägg eftersom jag har svår äggviteallergi
Kinderägg modell stora finns nu med. dottern har hunnit köpa 2 st.Vi sparar äggen till secret easterbunny! (då finns det ju kinderägg, dragéägg, skumägg, keramikägg, gipsvägg… så ingen allergi ska kunna stå i vägen)
Så länge paket kommer fram är det inte fel! Det är ju på skoj liksom!Jag är med första året och fick lite prestationsångest och ville pricka in allt. Men inser att två av ledtrådarna inte säger mig så mycket så jag fokuserar på de jag kan relatera till och som är mer konkreta, Jag vill ju göra tomtebarnet glad och är så rädd att det ska bli fel
Just nu drömmer jag om kindertomtar . Men varianten utan leksak fanns inte i min affärKinderägg modell stora finns nu med. dottern har hunnit köpa 2 st.