Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gott om tid ännu!Beställt lite klappar iaf, men fick mail om att allt är försenat
Jag med Blir när jag kommit hem,O jag har inte börjat än.
Kan tillägga att jag måste vara ute i god tid för annars blir det lixom inget alls När jag var med i påskharen så slog jag lixom in paketet i bilen och hann precis lämna det innan sista inlämningstid..Imorgon kan jag förhoppningsvis börja slå in!
Eller hur! Hela tidenOch det är Verkligen surt (men givetvis kul!) att man inte kan posta bilder! Jag är så nära hela tiden och så bara; nejvisstja, SECRET Santa var det ju!
Gillar när säljaren lämnar en trevlig hälsning medAndra saken jag beställt har kommit Köpte den på Tradera och säljaren hade satt ett juligt litet klistermärke på paketet, passande till temat. Så himla gulligt
Ja, sånt gör mig löjligt glad!Gillar när säljaren lämnar en trevlig hälsning med
Håller med, det kom med i mitt omdöme på Tradera häromdagenJa, sånt gör mig löjligt glad!
Oh vad bra att du sa det, så länge sedan jag köpte något där så jag glömde helt att man kan göra det.Håller med, det kom med i mitt omdöme på Tradera häromdagen
Då var omslagspapper inköpt, nu ska man bara hitta en rimlig låda också. Varför har man alltid för många lådor som ligger och skräpar tills man verkligen behöver en och då har man ingen? Hur är det ens möjligt?