Secret Santa 2022

Kan ha handlat klart, eller inte 😇😁 kĂ€nner mig rĂ€tt nöjd med det jag har och det som kommer Ă„tminstone. Jag har bara en grej som jag inte vet om jag hinner eller inte och vad det i sĂ„na fall skulle kunna vara. đŸ€”đŸ˜

Jag har förresten organiserat en SS med dottern och nÄgra av hennes bÀsta vÀnner pÄ ridskolan nu. De tyckte att det var en jÀttebra idé! :heart dotterns önskelista/ledtrÄdar innehöll 30 poster, vilka inkluderade bland annat en kamel, fiskar, ponnyn och hello kitty-plÄster. :rofl:

Jag trodde jag hade en lÄda.
Hm det hade jag inte.
Kommer dock nya under veckan
MÄste kanske köpa julpapper med.
TyvÀrr begrÀnsat utbud hÀr

• Gilla
Reactions: Sel
Undrar om nÄgra freestylear helt och struntar i ledtrÄdarna :D.

PÄ ett sÀtt skulle jag vilja göra det men kommer inte riktigt pÄ nÄgot sÄ jag hÄller tacksamt i de dÀr ledtrÄdarna!
Jag brukar göra det.
Brukar bli bra.
Men dÄ har jag redan idéer innan jag fÄr ledtrÄdarna.

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 624
Senast: Bapelsin
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 072
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar