Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, fast jag Ät upp nÄgot ur julkalendern som min kompis ska fÄ .
För att inte tala om sina val av julklappar - mycket jobbigt att man inte kan visa upp sina briljanta idéer man gÄr runt och Àr lite lagom nöjd med!Idag har jag inhandlat julklappspapper, och med det sÄ bör jag vara klar med mitt tomtebarn/offers klappar! Mycket nöjd med mitt val av papper - jobbigt att man inte kan visa upp det!
Jag har gjort det tidigare, men till vÀnner som jag kÀnner mer liksom. Men det Àr ju ledtrÄdar, inte en önskelista.Undrar om nÄgra freestylear helt och struntar i ledtrÄdarna .
PÄ ett sÀtt skulle jag vilja göra det men kommer inte riktigt pÄ nÄgot sÄ jag hÄller tacksamt i de dÀr ledtrÄdarna!
Ett Är köpte jag ett cornflakepaket med jultema, tog ut pÄsen och anvÀnde kartongen. Och papper spelar ju ingen roll egentligen, kÀnns det inte roligt gÄr det utmÀrkt att piffa!Jag trodde jag hade en lÄda.
Hm det hade jag inte.
Kommer dock nya under veckan
MÄste kanske köpa julpapper med.
TyvÀrr begrÀnsat utbud hÀr
PrecisJag har gjort det tidigare, men till vÀnner som jag kÀnner mer liksom. Men det Àr ju ledtrÄdar, inte en önskelista.
Jag brukar göra det.Undrar om nÄgra freestylear helt och struntar i ledtrÄdarna .
PÄ ett sÀtt skulle jag vilja göra det men kommer inte riktigt pÄ nÄgot sÄ jag hÄller tacksamt i de dÀr ledtrÄdarna!