Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har taktikat inför jul och sparat alldeles för mÄnga lÄdor i olika storlekarDÄ var omslagspapper inköpt, nu ska man bara hitta en rimlig lÄda ocksÄ. Varför har man alltid för mÄnga lÄdor som ligger och skrÀpar tills man verkligen behöver en och dÄ har man ingen? Hur Àr det ens möjligt?
Jag har taktikat inför jul och sparat alldeles för mÄnga lÄdor i olika storlekar
Borde man ju ha lÀrt sig vid det hÀr lagetJag har taktikat inför jul och sparat alldeles för mÄnga lÄdor i olika storlekar
Men JA!DÄ var omslagspapper inköpt, nu ska man bara hitta en rimlig lÄda ocksÄ. Varför har man alltid för mÄnga lÄdor som ligger och skrÀpar tills man verkligen behöver en och dÄ har man ingen? Hur Àr det ens möjligt?
SÄ brukar jag ocksÄ göra inför jul/födelsedagar mm men 2 veckor innan brukar jag ha glömt varför alla lÄdor Àr sparade och slÀnger dem. Likadant varje gÄng, slÄr aldrig felJag har taktikat inför jul och sparat alldeles för mÄnga lÄdor i olika storlekar
Tror inte det finns nÄn övre prisgrÀns för secret santa.Kom pÄ en jÀttebra idé men den blir lite för dyr, bÄde för min personliga budget men ocksÄ secret santa i allmÀnhet.
SÄ nu fÄr jag tÀnka om.
Kom pÄ en jÀttebra idé men den blir lite för dyr, bÄde för min personliga budget men ocksÄ secret santa i allmÀnhet.
SÄ nu fÄr jag tÀnka om.
I reglerna finns det ingen övre prisgrÀns, men man kan ju ha en personlig prisgrÀns för vad man tycker passar utan att det egentligen har med den egna ekonomiska situationen att göra .Tror inte det finns nÄn övre prisgrÀns för secret santa.
Det försöker jag göra varje Är, men min sambo Àr vÀldigt bra pÄ att slÀnga saker, sÄ det slutar alltid med att jag saknar lÄdor och kartonger. Det roligaste Àr nÀr han sjÀlv ska slÄ in nÄgot och blir sur nÀr han inte hittar en lÄda att stoppa presenten i.Jag har taktikat inför jul och sparat alldeles för mÄnga lÄdor i olika storlekar
Jag ser fördelar med att bo ensam och litet. Inget försvinner hÀrDet försöker jag göra varje Är, men min sambo Àr vÀldigt bra pÄ att slÀnga saker, sÄ det slutar alltid med att jag saknar lÄdor och kartonger. Det roligaste Àr nÀr han sjÀlv ska slÄ in nÄgot och blir sur nÀr han inte hittar en lÄda att stoppa presenten i.