Secret Santa 2022

Har tre idéer, varav den tredje jag inte Àr helt hundra pÄ var jag hittar eller om det skulle passa. Klurar lite till innan jag handlar.
HjĂ€rnan kĂ€nns som sirap denna veckan, men det kom ytterligare en anledning till det idag. SĂ„ det fĂ„r vara sĂ„. Som tur Ă€r Ă€r det ett tag kvar 😅.

Jag kan vara nÀstan klar redan men Àr det kanske inte. Kunde inte riktigt hitta det jag ville. Eller ja, delvis kunde jag vÀl det.

FĂ„r se hur det fortsĂ€tter 😊.

Kom pÄ en jÀttebra idé men den blir lite för dyr, bÄde för min personliga budget men ocksÄ secret santa i allmÀnhet.

SÄ nu fÄr jag tÀnka om.

Jag har fixat en del av julklappen, har en grej kvar pÄ inköpslistan. LÄda tror jag finns och papper och snöre har vi köpt nytt för i Är :up:

Kom pÄ en jÀttebra idé men den blir lite för dyr, bÄde för min personliga budget men ocksÄ secret santa i allmÀnhet.

SÄ nu fÄr jag tÀnka om.

Tror inte det finns nÄn övre prisgrÀns för secret santa.
I reglerna finns det ingen övre prisgrÀns, men man kan ju ha en personlig prisgrÀns för vad man tycker passar utan att det egentligen har med den egna ekonomiska situationen att göra :).

Jag har taktikat inför jul och sparat alldeles för mÄnga lÄdor i olika storlekar :D
Det försöker jag göra varje Är, men min sambo Àr vÀldigt bra pÄ att slÀnga saker, sÄ det slutar alltid med att jag saknar lÄdor och kartonger. Det roligaste Àr nÀr han sjÀlv ska slÄ in nÄgot och blir sur nÀr han inte hittar en lÄda att stoppa presenten i. :grin: :rofl:

Det försöker jag göra varje Är, men min sambo Àr vÀldigt bra pÄ att slÀnga saker, sÄ det slutar alltid med att jag saknar lÄdor och kartonger. Det roligaste Àr nÀr han sjÀlv ska slÄ in nÄgot och blir sur nÀr han inte hittar en lÄda att stoppa presenten i. :grin: :rofl:
Jag ser fördelar med att bo ensam och litet. Inget försvinner hÀr :D

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 606
Senast: Bapelsin
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 072
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 280
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Brukshunds- och kelpiefunderingar
  • UppdateringstrĂ„d 30