Min första plan gick ju om intet så jag har vänt mig till expertisen för hjälp med min. Håller tummarna för att de kan hjälpa mig på travenVad snabba ni är! Jag vänder fortfarande på konceptet här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min första plan gick ju om intet så jag har vänt mig till expertisen för hjälp med min. Håller tummarna för att de kan hjälpa mig på travenVad snabba ni är! Jag vänder fortfarande på konceptet här
Jag har idéer men måste ju låta dem mogna, känna efter om det blir bra!Min första plan gick ju om intet så jag har vänt mig till expertisen för hjälp med min. Håller tummarna för att de kan hjälpa mig på traven
Jag ville först också ha ett koncept, men sen nöjde jag mig med saker som jag tror mitt offer kommer bli glad för, helt enkeltJag har idéer men måste ju låta dem mogna, känna efter om det blir bra!
Jag fick (i mitt tycke) snilleblixtar! Sen ska det ju genomföras och bli julklappar också, en idé är svårt att ge bortJag har idéer men måste ju låta dem mogna, känna efter om det blir bra!
Jag måste vara ute i god tid känne jag, ifall det blir strul med tullen (igen) eller någon tappar bort sitt ID och behöver extra tid på sig att hämta ut sitt paket. (inga namn nämnda) .Vad snabba ni är! Jag vänder fortfarande på konceptet här
Ja alltså koncept är väl lite att ta i, men jag tror att en del i det roliga för mig är att få fundera ordentligt. Om jag bara klickar hem något snabbt som funkar så är det ju inte kul (för mig!). Mest förvånad över hur snabba människor är men det är jag nog mest hela tiden. Typ det enda jag är snabb på är cykling och att skrivaJag ville först också ha ett koncept, men sen nöjde jag mig med saker som jag tror mitt offer kommer bli glad för, helt enkelt
Samma härJag ville först också ha ett koncept, men sen nöjde jag mig med saker som jag tror mitt offer kommer bli glad för, helt enkelt
Förstår, och håller delvis med om att det är lite tjusningen, men jag tyckte det var bra för mig att komma igång så smått och så får konceptinspirationen infinna sig om den vill. Däremot lägger jag mer kreativt krut på hur jag ska slå in det.Ja alltså koncept är väl lite att ta i, men jag tror att en del i det roliga för mig är att få fundera ordentligt. Om jag bara klickar hem något snabbt som funkar så är det ju inte kul (för mig!). Mest förvånad över hur snabba människor är men det är jag nog mest hela tiden. Typ det enda jag är snabb på är cykling och att skriva
Jag försöker också göra det! Pricka av ett par ledtrådar och sedan slänga med något som förhoppningsvis passar.Jag kör en blandad kompott..
Lite småroligt och piffigt (för att jag tycker det ) i kombo med något som är mer efter "önskelistan"
Tänker att det är tanken som räknas, att det ska vara kul och hoppas mitt kompottpaket skänker lite glädje till mitt offer
Lysande, Sickan!Jag har en plan! Nu ska jag bara få ihop det också.
Haha, du och jag Varje år måste det köpas en massa fina rullar till jul. Fast det redan finns en massa där hemma!Fick några finfina idéer utifrån mitt startspånande tidigare i veckan, nu ska planerna sjösättas. Tror att det kan sätta ett leende på mitt offer/snälla bukebarn vid paketöppningen
Faktum kvarstår dock att eventuellt godis som ligger inom vad jag gillar inte ska sjösättas någonstans i nuläget, för då lär det segla rakt in i undertecknad (nej jag har ingen självdisciplin när det gäller sånt). Får skynda mig att hitta ett lämpligt papper och slå in direkt i så fall. Papper ska för övrigt inte heller köpas, eftersom det finns en orimlig presentpappersamling i ett skåp här hemma (trots det kommer jag hem med minst en ny rulle varje år). Den som har mest presentpapper när den dör vinner (hoppas jag)
Finns lösning….man ger bort…o liksom…får börja om.Haha, du och jag Varje år måste det köpas en massa fina rullar till jul. Fast det redan finns en massa där hemma!