Secret Santa 2022

Jag ville först också ha ett koncept, men sen nöjde jag mig med saker som jag tror mitt offer kommer bli glad för, helt enkelt ☺️
Ja alltså koncept är väl lite att ta i, men jag tror att en del i det roliga för mig är att få fundera ordentligt. Om jag bara klickar hem något snabbt som funkar så är det ju inte kul (för mig!). Mest förvånad över hur snabba människor är men det är jag nog mest hela tiden. Typ det enda jag är snabb på är cykling och att skriva :laugh:

Jag kör en blandad kompott..
Lite småroligt och piffigt (för att jag tycker det :cool:) i kombo med något som är mer efter "önskelistan" :D

Tänker att det är tanken som räknas, att det ska vara kul och hoppas mitt kompottpaket skänker lite glädje till mitt offer 🤗

Fick några finfina idéer utifrån mitt startspånande tidigare i veckan, nu ska planerna sjösättas. Tror att det kan sätta ett leende på mitt offer/snälla bukebarn vid paketöppningen 🥰

Faktum kvarstår dock att eventuellt godis som ligger inom vad jag gillar inte ska sjösättas någonstans i nuläget, för då lär det segla rakt in i undertecknad (nej jag har ingen självdisciplin när det gäller sånt). Får skynda mig att hitta ett lämpligt papper och slå in direkt i så fall. Papper ska för övrigt inte heller köpas, eftersom det finns en orimlig presentpappersamling i ett skåp här hemma (trots det kommer jag hem med minst en ny rulle varje år). Den som har mest presentpapper när den dör vinner (hoppas jag) :angel1:

Ja alltså koncept är väl lite att ta i, men jag tror att en del i det roliga för mig är att få fundera ordentligt. Om jag bara klickar hem något snabbt som funkar så är det ju inte kul (för mig!). Mest förvånad över hur snabba människor är men det är jag nog mest hela tiden. Typ det enda jag är snabb på är cykling och att skriva :laugh:
Förstår, och håller delvis med om att det är lite tjusningen, men jag tyckte det var bra för mig att komma igång så smått och så får konceptinspirationen infinna sig om den vill. Däremot lägger jag mer kreativt krut på hur jag ska slå in det.

Jag kör en blandad kompott..
Lite småroligt och piffigt (för att jag tycker det :cool:) i kombo med något som är mer efter "önskelistan" :D

Tänker att det är tanken som räknas, att det ska vara kul och hoppas mitt kompottpaket skänker lite glädje till mitt offer 🤗
Jag försöker också göra det! Pricka av ett par ledtrådar och sedan slänga med något som förhoppningsvis passar. :D

Fick några finfina idéer utifrån mitt startspånande tidigare i veckan, nu ska planerna sjösättas. Tror att det kan sätta ett leende på mitt offer/snälla bukebarn vid paketöppningen 🥰

Faktum kvarstår dock att eventuellt godis som ligger inom vad jag gillar inte ska sjösättas någonstans i nuläget, för då lär det segla rakt in i undertecknad (nej jag har ingen självdisciplin när det gäller sånt). Får skynda mig att hitta ett lämpligt papper och slå in direkt i så fall. Papper ska för övrigt inte heller köpas, eftersom det finns en orimlig presentpappersamling i ett skåp här hemma (trots det kommer jag hem med minst en ny rulle varje år). Den som har mest presentpapper när den dör vinner (hoppas jag) :angel1:
Haha, du och jag :love: Varje år måste det köpas en massa fina rullar till jul. Fast det redan finns en massa där hemma! :angel:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 502
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 072
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 279
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar