Ja precisSånt är kul, man får verkligen utmana sig själv![]()
Jag brukar försöka pricka in alla på något vis men det är klurigt i år alltså, vi får se om det går eller inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precisSånt är kul, man får verkligen utmana sig själv![]()
Hoppas att du menar Secret SantaLite kluriga ledtrådar från mitt offer. Har spånar mycket. Det ska bli spännande att se vad det blir till slut.
Jag blir glad vad jag än får! Förra året kände jag mig snuvad på julen. I år har jag deklarerat hemma att jag ska ha extra mycket jul i år! SS är då ett självklart inslag. Vi har SS även på jobbet, men funderar på att hoppa över det för att kunna gå all in här!![]()
Plockade upp en grej nar jag handlade idag, bara sadar. Gar forbi hyllor jag aldrig besoker annars.![]()
"Min vän" har samna frågaHur går man inte bananas? Frågar åt en vän![]()
Det hoppades jag var underförståttHoppas att du menar Secret Santa![]()
Åh nej jag tramsade bara, det framgick absolut av sammanhanget men för mig kommer SS aldrig betyda något annat så jag hajar alltid till lite när det används i andra sammanhangDet hoppades jag var underförstått. Dumt av mig att slänga mig med förkortningar. Trodde i detta sammanhang att SS var en lika självklar förkortning som Buke
![]()
Åh vad skoj! Tänkte fråga vad du har för idéer men det går ju inteNuuuu har det klickat till i hjärnan och idéerna har börjat komma, nu känns det jätteroligt![]()