Secret Santa 2022

Lite kluriga ledtrådar från mitt offer. Har spånar mycket. Det ska bli spännande att se vad det blir till slut.

Jag blir glad vad jag än får! Förra året kände jag mig snuvad på julen. I år har jag deklarerat hemma att jag ska ha extra mycket jul i år! SS är då ett självklart inslag. Vi har SS även på jobbet, men funderar på att hoppa över det för att kunna gå all in här! ☺️

Lite kluriga ledtrådar från mitt offer. Har spånar mycket. Det ska bli spännande att se vad det blir till slut.

Jag blir glad vad jag än får! Förra året kände jag mig snuvad på julen. I år har jag deklarerat hemma att jag ska ha extra mycket jul i år! SS är då ett självklart inslag. Vi har SS även på jobbet, men funderar på att hoppa över det för att kunna gå all in här! ☺️
Hoppas att du menar Secret Santa 😅

Plockade upp en grej nar jag handlade idag, bara sadar. Gar forbi hyllor jag aldrig besoker annars. 🙂

Det är en del av de bästa grejerna med Secret Santa…man kan hamnar på heeelt andra områden än sina egna. 😁

O jag vill be om ursäkt till min tomte. Jag har inte varit aktiv här på många år o finns typ inte på FB eller andra ställen. Jag kommer dock vara väldigt nöjd till vad det än må vara som du hittar på. Det blir bra. O nej, ha inte någon prestationsångest. Det behövs inte. 🤗

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
4 408
Senast: _Elly_
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 053
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 279
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar