Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
You and me both!Alltså jag känner mig typ lite som en pervers fönstertittare. Jag älskar den här tråden och att frossa i alla fina bilder på härliga klappar men jag deltar inte själv.
Är inte det lite creepy?
Enda gången jag varit med var ledtråden alldeles för lätt, så den får jag klura bättre på.Jag har kommit på två möjliga ledtrådar! Tydligen har tidigare ledtrådar varit alldeles för långsökta så hoppas årets blir lättare.
Dig och @athena_arabians är de enda jag har kunnat gissa direkt, annars brukar jag vara helt lostDet beror på vem jag tomtar för, man känner ju folk olika väl. När jag tomtade för @Snurrfian skickade jag bara med ett SLU-klistermärke i form av en skalbagge, och hon tog det direkt ändå är det någon jag inte känner lika mycket så kanske något rim eller så?
Hur går man inte bananas? Frågar åt en vänJag har fått ihop en idé iaf! Nu återstår bara att se om jag ska gå bananas eller faktiskt lugna mig lite..
Hur brukar ni tänka angående ledtråd i paketet? Vet att jag tidigare år haft med något som skulle kunnat vara en slags ledtråd till vem tomten är
I övrigt har jag klurat och klurat lite till och har nu några idèer Detta är SÅÅ kul!!
Där hade jag tur, mitt offer o jag gillar inte samma sorts godisJag har några idéer om var jag ska börja. Först var det helt blankt, men sen snurrade hjärnan igång och nu finns det några spår jag ska följa upp och se vad som kan ordnas .
Om det blir något ätbart i form av godis så får jag nog vänta med att köpa hem det dock, för annars lär jag behöva köpa om det på nytt om inte allt är klart att paketeras och skickas iväg ganska omgående
Och jag tyckte att jag varit såååååå smartDig och @athena_arabians är de enda jag har kunnat gissa direkt, annars brukar jag vara helt lost
Ett ögonblick av klarhet från en normalt snurrig SnurrfiaOch jag tyckte att jag varit såååååå smart
Nej det måste man inte, men kan även skriva en ledtråd och sen glömma att skicka med den.Måste man skicka med ledtråd?
Känns som att den jag skickar till kommer förstå direkt ändå.
Ja, det var himla observant!Bara nämna ifrån förra året, man kan lämna ledtråd iform av julklappspappret. Listade ut min tomte då denne hade använt samma papper till mina julklappar som hennes familj
@cambodia