Secret Santa 2022

Hur brukar ni tänka angående ledtråd i paketet? Vet att jag tidigare år haft med något som skulle kunnat vara en slags ledtråd till vem tomten är :)
I övrigt har jag klurat och klurat lite till och har nu några idèer :banana: Detta är SÅÅ kul!!
Inte alls men bara för att du skrev så kom jag på en ledtråd :banana:

Hur brukar ni tänka angående ledtråd i paketet? Vet att jag tidigare år haft med något som skulle kunnat vara en slags ledtråd till vem tomten är :)
I övrigt har jag klurat och klurat lite till och har nu några idèer :banana: Detta är SÅÅ kul!!

Lite olika faktiskt.

Kommer aldrig att glömma när jag fick @Ninnurur i Secret Easter-bunny :cautious: Det var FUSK, hon behöver ju inte ens gissa! :arghh: :rofl:

Det beror på vem jag tomtar för, man känner ju folk olika väl. När jag tomtade för @Snurrfian skickade jag bara med ett SLU-klistermärke i form av en skalbagge, och hon tog det direkt ändå :D är det någon jag inte känner lika mycket så kanske något rim eller så?

Hytter näven lite åt mig själv att jag två år i rad har använt snyggaste julpappret från Indiska med vildkatter med tomteluva... Redan förra året tyckte mitt offer att omslagspapper var bekant. :o Det pappret var väldigt bra på att dölja mina, eh, brister när det kommer till paketinslagning. Jag får ta till mig av era experttips i tråden. 😂

Hytter näven lite åt mig själv att jag två år i rad har använt snyggaste julpappret från Indiska med vildkatter med tomteluva... Redan förra året tyckte mitt offer att omslagspapper var bekant. :o Det pappret var väldigt bra på att dölja mina, eh, brister när det kommer till paketinslagning. Jag får ta till mig av era experttips i tråden. 😂
Så brunt omslagspapper med brun packtejp i år? Så neutralt som möjligt :D

så snyggt papper ju! Men nu med denna post.... är nog kört:p

Jag tror mest (bara?) jag kört på rim, men de brukar nästan vara för kluriga. Vi får de vad jag kommer fram till som ledtråd i år 😇.

Om pa
Haha, jag kör samma. Skiter sig inslagning äen får man tejpa lite mer.
Ett tips är också om pappret spricker lite på nåt olyckligt ställe att om man har juletikett kan man trycka på den precis ovanpå sprickan 😇.

Edit: Med mycket tejp får väl offret "njuta" lite längre av öppnandet också innan det hinner bryta sig in.
Om pappret spricker på många ställen kan man klistra på små sådana färdiga "rosetter" som man kan köpa eller fina klistermärken.

Har jag hört, för det är absolut inte jag som ibland ger extremt pyntade paket för att dölja diverse misshaps eller så 🤣

Jag är tydligen väldigt uppenbar för oavsett om jag medvetet haft med en ledtråd eller inte så listar mitt tomtebarn ut det typ direkt 🙈

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 269
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 053
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 517
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 278
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar