Secret Santa 2022

Hittade en av delarna till väldigt bra pris idag :)

Jag har antagligen förtydligat detta (minnet haha)men prestationsångesten är "min egen" och har NOLL att göra göra några som helst krav på paket som jag får :heart Tänker att det är så för många andra också. Det där med att ha för höga krav på sig själv fastän det inte behövs. Inget som är menat att skapa stress hos andra. Ingen kan heller se planeringen bakom och hur mycket tid man lägger ner. Kanske modifierar en present för man tycker en annan färg borde passa mottagaren bättre. Gör något själv. Bara kämpar sig till Ica.

Jag är typ klar med vad jag ska köpa, dock kommer det svåraste efter det, nämligen att hitta en bra låda att skicka i :rofl:

Sist jag var med så fick mitt tomtebarn en demonterad bokuslåda som jag sedan monterat igen med rejäla mängder silvertejp, då alla lådor vi hade var antingen alldeles för stora eller alldeles för små :o

Jag är typ klar med vad jag ska köpa, dock kommer det svåraste efter det, nämligen att hitta en bra låda att skicka i :rofl:

Sist jag var med så fick mitt tomtebarn en demonterad bokuslåda som jag sedan monterat igen med rejäla mängder silvertejp, då alla lådor vi hade var antingen alldeles för stora eller alldeles för små :o
Funderade också på det, har själv kvar fina lådor som jag fått i men det måste varit ett lager över för att skydda eller var det bara presentpapper? Har tidigare köpt "postlådor" på Clas Ohlson, smidiga om man inte har något. Tror de finns på Dollarstore också. Det är så bökigt med rätt mått:D

Funderade också på det, har själv kvar fina lådor som jag fått i men det måste varit ett lager över för att skydda eller var det bara presentpapper? Har tidigare köpt "postlådor" på Clas Ohlson, smidiga om man inte har något. Tror de finns på Dollarstore också. Det är så bökigt med rätt mått:D
Jag brukar slå in paket som läggs i en låda och som skickas.

Är en lite snabb kan en få lådor på mataffärer om en frågar när de håller på att packa upp varor.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
4 353
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 053
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 279
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar