Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad innebär extra svårt, extra anonymt?Ooooh, jag fick ett extra svårt offer i år! Challenge accepted!
Eller någon man känner privat? Jag hade en nära vän en gång. Mitt paket fick då åka med min syster hem till Skåne för att postasVad innebär extra svårt, extra anonymt?
Svåra ledtrådar! Långt från mina områden om vi säger så, så jag får luska extraVad innebär extra svårt, extra anonymt?
Funderade också på det, har själv kvar fina lådor som jag fått i men det måste varit ett lager över för att skydda eller var det bara presentpapper? Har tidigare köpt "postlådor" på Clas Ohlson, smidiga om man inte har något. Tror de finns på Dollarstore också. Det är så bökigt med rätt måttJag är typ klar med vad jag ska köpa, dock kommer det svåraste efter det, nämligen att hitta en bra låda att skicka i
Sist jag var med så fick mitt tomtebarn en demonterad bokuslåda som jag sedan monterat igen med rejäla mängder silvertejp, då alla lådor vi hade var antingen alldeles för stora eller alldeles för små
Jag brukar slå in paket som läggs i en låda och som skickas.Funderade också på det, har själv kvar fina lådor som jag fått i men det måste varit ett lager över för att skydda eller var det bara presentpapper? Har tidigare köpt "postlådor" på Clas Ohlson, smidiga om man inte har något. Tror de finns på Dollarstore också. Det är så bökigt med rätt mått
Ja, det är vad som skett här men jag förstår inte hur lådorna kan vara så fina efter posthanteringen om de nu inte varit täckta i någotJag brukar slå in paket som läggs i en låda och som skickas.
Sånt är kul, man får verkligen utmana sig självSvåra ledtrådar! Långt från mina områden om vi säger så, så jag får luska extra
Eller någon man känner privat? Jag hade en nära vän en gång. Mitt paket fick då åka med min syster hem till Skåne för att postas
Funderade också på det, har själv kvar fina lådor som jag fått i men det måste varit ett lager över för att skydda eller var det bara presentpapper? Har tidigare köpt "postlådor" på Clas Ohlson, smidiga om man inte har något. Tror de finns på Dollarstore också. Det är så bökigt med rätt mått
Man kan ändra om också! Det jag tänkte först ändrade jag på och jag hoppas och tror att det blir ännu bättreAlltså jag har ingen aning om vad jag ska fixa till min bukefalist trots bra ledtrådar, men det har ju bara gått ett dygn herregud Det kommer bli bra! Man har inte dålig fantasi bara för att man inte kommer på en bra idé på tio minuter
Smart! Systembolaget brukar ofta ha lådor här också utanför kassan om man nu är förbi där.Är en lite snabb kan en få lådor på mataffärer om en frågar när de håller på att packa upp varor.
Kan man gå bananas ska man gå bananas, det vet väl alla?Jag har fått ihop en idé iaf! Nu återstår bara att se om jag ska gå bananas eller faktiskt lugna mig lite..