Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får man ändå. Jag får i perioder en massa reklam på fb för stomirelaterade produkter. Jag har aldrig haft stomi, googlat på det eller pratat om det.Jag har så många idéer och jag får numera så mycket konstig reklam överallt..
Läst i stomitråden på buke kanske?Det får man ändå. Jag får i perioder en massa reklam på fb för stomirelaterade produkter. Jag har aldrig haft stomi, googlat på det eller pratat om det.
Nu blev jag påmind om när jag en period fick upp massa reklam på Youtube om någon slags öronrens där man liksom fick se själva "utrenset"Det får man ändå. Jag får i perioder en massa reklam på fb för stomirelaterade produkter. Jag har aldrig haft stomi, googlat på det eller pratat om det.
AldrigLäst i stomitråden på buke kanske?
Så udda!Nu blev jag påmind om när jag en period fick upp massa reklam på Youtube om någon slags öronrens där man liksom fick se själva "utrenset"
OnT igen
Jag har också inhandlat det första men har nu lite idétorka igen.. Eller det kanske var att ta i, men jag får liksom inga såna "ÅH nu vet jag " -känslor för nåt