Secret Santa 2022

Ge… bort…? Alla fina papper? :nailbiting:
Känner plötsligt nån slags känslomässig anknytning till mina papper. Blir ju nästan lite ledsen när ett fint papper tar slut 😂 (tack och lov kommer jag över det fort, så jag är inte utom räddning)

Samma här! Har bara lite kvar av förra årets bästa papper och vill inte använda det för jag vill inte att det ska ta slut :cry:

Hur svår/lätt ledtråd ska man ge?

Har en svår och en ... um... jättesvår :angel:

Funderar på samma... jag har nån superlätt o nån som jag inbillar mig är lite svår, men det är kanske bara jag😂

Jag klurar fortfarande på julklappar. Först stod det still sen fick jag för mycket idéer- nu måste jag sålla lite😅

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 526
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 072
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 279
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar