Fick hem ena saken jag beställt nu. Den är trasig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nej!! Vad tristFick hem ena saken jag beställt nu. Den är trasig
Alltså jag får ju reklamera den men kände lite hur jag fick pyspunka när jag öppnade och såg detMen nej!! Vad trist
Alltid lika kul det här…. Ha värsta planen o sen konstatera att det faller platt. Tillbaka till ritbordet.
Jättej*vlalångsam.. jag väntar på sista grejen till mitt offer men den kommer ju aldrig..Hur långsam kan posten egentligen vara?
Jättej*vlalångsam.. jag väntar på sista grejen till mitt offer men den kommer ju aldrig..
Jag vet inte hur du lyckats, vi har redan blivit tvungna att köpa hem en andra omgång julpapper i år, och då är ändå inte ens hälften av julklapparna inslagna.Som ledtråd till mitt offer kan jag säga att paketen delvis består av saker jag tillverkat själv, med en stor portion kärlek och tålamod (och kanske en och annan svordom ).
Jobbigt när man känner sig nöjd med något och vill visa upp det, och så får man inte .
Hittade för övrigt ett jättefint julpapper med hundar och glitter på öob, men lyckades motstå köp eftersom jag redan har papper nog att klara mig tio jular till (måste börja köpa större/fler julklappar…). Får dela med mig av det som ett tips till någon annan istället