Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ju att ge som är det roligaJag gick och funderade på sista delen till min julklapp, så slog det mig att ”just det, jag ska ju också få paket!” Har varit så fokuserad på det jag ska ge
Ja verkligen. Det som gör det så svårt att begränsa sig också, tycker det är superkul att ge present och vill ju ge allt roligt jag hittar som passar in på ledtrådarnaJa, det är ju att ge som är det roliga
Att man får något också är lixom en härlig bonus
Haha... ja jag hade också glömt det.Jag gick och funderade på sista delen till min julklapp, så slog det mig att ”just det, jag ska ju också få paket!” Har varit så fokuserad på det jag ska ge
Precis så!!Ja verkligen. Det som gör det så svårt att begränsa sig också, tycker det är superkul att ge present och vill ju ge allt roligt jag hittar som passar in på ledtrådarna
Ja men eller hur! Men hur spännande ska inte det bli! Jag tycker det är väldigt roligt att få ocksåJag gick och funderade på sista delen till min julklapp, så slog det mig att ”just det, jag ska ju också få paket!” Har varit så fokuserad på det jag ska ge
Om man varje år använder en rulle julpapper, men köper hem tre rullar… då har man till slut en imponerande samlingJag vet inte hur du lyckats, vi har redan blivit tvungna att köpa hem en andra omgång julpapper i år, och då är ändå inte ens hälften av julklapparna inslagna.
Vi är tvärtom, köper hem tre men hade behövt 5-6. Vi får börja sammarbete, du kan gå lite av julklapparna jag köper att slå inOm man varje år använder en rulle julpapper, men köper hem tre rullar… då har man till slut en imponerande samling
På tal om @athena_arabians så hittade jag en perfekt tallrik till dig
Slapp åka till grannlandet. Det jag ville ha finns på ICA här nu. Dom hade tagit hem lite smått o gott från vår granne.Jag väntar på posten så det jag har beställt kommer. Sen måste jag åka till ett annat land för att köpa en grej
Skulle jag inte tro/inte tolkat det såMåste ledtråden man skickar med vara skriven? Jag låg och klurade medan jag höll på att somna härom kvällen och minns att jag kom på något jättebra, men inte vad det var
Nej, det måste den inte.Måste ledtråden man skickar med vara skriven? Jag låg och klurade medan jag höll på att somna härom kvällen och minns att jag kom på något jättebra, men inte vad det var
Man måste inte skicka med någon ledtråd alls, så om man gör det är det helt fritt fram i vilken form den presenterasMåste ledtråden man skickar med vara skriven? Jag låg och klurade medan jag höll på att somna härom kvällen och minns att jag kom på något jättebra, men inte vad det var
Kul! Får se om jag kommer på min supersmarta ordlek igen eller om jag skickar med något.Man måste inte skicka med någon ledtråd alls, så om man gör det är det helt fritt fram i vilken form den presenteras
Jag tycker alltid folk förvandlas till lyriska genier när det är dags för julklappsrim (f.ö. en svensk tradition). Personer som i vanliga fall knappt kan stava till sitt namn slänger sig plötsligt med jambiska pentameter som om de aldrig gjort annat. Själv sitter man där och undrar vad förutom rumpa som rimmar på strumpa.Jag älskar rim!
Vi rimmar varenda år på julafton. Tar nån timme när alla får gå iväg och lattja poeter.
Får se om jag rimmar till mitt barn jag ska tomta för